Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

jeg kommer ikke over, hvor latterlig det er at denne mannen har blitt borgermester i California!  :D

Litt flisespikkeri, men det er guvernør dah... ;D

 

Er det så rart da? Når man ser på den gærningen som var president, og antaleligvis blir gjenvalgt så er ingen ting rart lenger.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kommer ikke over, hvor latterlig det er at denne mannen har blitt borgermester i California!  :D

Litt flisespikkeri, men det er guvernør dah... ;D

 

Er det så rart da? Når man ser på den gærningen som var president, og antaleligvis blir gjenvalgt så er ingen ting rart lenger.

sant det.. endra :)

Lenke til kommentar

Syns ikke det er så veeeldig rart egentlig. Han har jo hatt en helt utrolig utvikling i livet.. Dum i hodet er han nok heller ikke, selv om noen av hans filmer kan gi inntrykk av det. :D

 

Jeg tror forresten at Coleman kommer til å skrive historie når det gjelder sammenhengende Mr.O titler.. Han kommer nok til å vinne de neste årene også, og sette en minst 9x rekord :w00t:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Jeg tror forresten at Coleman kommer til å skrive historie når det gjelder sammenhengende Mr.O titler.. Han kommer nok til å vinne de neste årene også, og sette en minst 9x rekord :w00t:

Har vært inne på tanken selv, faktisk.

 

Men, Jay Cutler nærmer seg farlig med fysikken hans. Og Ronnie begynner vel å bli litt gammel. Han kan faktisk stille i "masters olympia". Jeg håper på at noen andre en Jay tar tronen fra ham. Liker ikke fysikken hans. Syns Shawn Ray skulle gjort et comeback jeg.

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvor stor Arnold Schwarzenegger er i dag? Er dewt noen som har et bilde fra 2003/2004. Googlet litt, fant ingenting

Så klart!

 

Han bor jo i USA da, gjort det siden han var rundt 20 ?

 

Akkurat hvor han befinner seg vet jeg ikke, california elno?

 

1099025424576_717.jpg

 

1098677856902_754.jpg

 

1090389308.52004.jpg

 

1099473674.84533.jpg

 

238-big-arnold-schwarzenegger.jpg

 

schwarzenegger.jpg

 

schwarzenegger.jpg

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester.

Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om.....

Jeg vet hva jeg snakker om...

 

At majoriteten av alle bodybuildere bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet, står skrevet svart på hvitt i "Veien til mr. universe", som er en selvbiografi/treningsprogram fra Bill Pearl.

 

Når det gjelder de mindre kraftige steroidene som man ikke kan bli tatt for å bruke (hvis man ikke inrømmer å ha brukt dem selv)... Faren min kjenner en tyrkisk bodybuilder som klarer 250 kg i benk, og en tidligere bodybuilder fra Bosnia (som var Jugoslavisk mester og kom på 5. plass i Verdensmesterskaper), han fra Bosnia klarer foresten 200 kg i benk, i en alder av 47 år. Allikevel angrer han noe sinnsykt på at han brukte steroider... Han kjenner også mange andre bodybuildere (som ikke er profesjonelle). Derfor tror jeg at det Faren min har fortalt meg om dop er sant.

Var ikke det jeg refererte til. Dagens "steroider" er mye mer effektive en det de engang var. Uten at jeg skal komme nærmere inn på temaet her.

Ja, det finnes selvfølgelig steroider som er mer effektive enn gammeldagse steroider. Allikevel er det ingen problemer for en dyktig lege å finne ut om en bodybuilder har brukt dem eller ikke. Derfor bruker dagens bodybuildere noen steroider som INGEN kan se om de har brukt eller ikke, til gjengjeld er ikke disse steroidene like effektive. Dop er forøvrig oppskrytt uansett.

Hvis dop er oppskrytt, hvorfor putter folk det i seg da? Tror du det er mulig å få en fysikk som Mr.O "Ronnie Coleman" uten steroider? Tror du kroppen greier å holde på så ekstreme muskelmasser uten å sette ei sprøyte testo i baken? Du kan godt fortelle litt om de "nye steroidene" mens du er i gang. Du kan godt nevne navn isteden for å plapre rundt om ting du tydligvis ikke har peil på...

Bill Pearl tok ikke steroider, da hadde han aldri klart å være proff bodybuilder i 18 år og allikevel være i live i dag som 74 åring. Det er vitenskapelig bevist at han ikke brukte steroider. Han klarte 240 kg i benk. Verdensrekorden er 287 kg i benk. Han som satte rekord var riktig nok dopa (uten tvil!), men han var også mer enn 2m høy og veide sikkert 170 kg, til sammenligning var Pearl 178cm høy og veide 110 kg. Proporsjonalt sett var Pearl mer imponerende enn Ferrigno (som dopet seg).

 

Bodybuildere doper seg fordi man blir sterkere av dop, men dop er ikke slik som du (og mange andre) tror; man kan ikke bare ta en tablett før man legger seg, og når man våkner opp dagen etterpå, ser man ut som Ron Coleman for resten av livet. Det er en myte som missunnelige folk har klart å dyrke fram.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
jeg kommer ikke over, hvor latterlig det er at denne mannen har blitt guvernør i California! :D

ga125.jpg

Hvorfor er det latterlig? Jesse Ventura (WWF) har vært guvernør i minnesota. Clint Eastwood har vært guvernør i en eller annen stat. Hulk Hogan (tidligerre WWF) er politikker, og vurderte å stille til presidentvalg i 2000, og til slutt kan jeg nevne den mest useriøse av dem alle, nemlig John Cleese, som er politikker i England.

 

Forresten: Arnold Schwarzenegger hadde konge sveis i Conan the destroyer! :thumbup:

 

poster_under_licence.gif

Lenke til kommentar
Doc, vet du om noen sider jeg kan gå inn på for finne info om styrketrening? I tillegg vil jeg finne noen gode treningsoppsett som jeg kan begynne med!

 

Hvis noen vet om det, vennligst legg ut direkte link, ikke bare www.trening.no f.eks. :)

Hallo,

 

www.treningsforum.no er ett bra forum for treningsinterisserte. www.styrkeloft.no gir mye bra info om styrkeløft sporten i norge, det ligger også programmer som Dietmar har laget.

 

EDIT: på http://www.tech-nutrition.com/default.asp?go=prod&id=10 kan du finne et bra nybegynner program hvis du er mer interissert i muskelmasse.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Bill Pearl tok ikke steroider, da hadde han aldri klart å være proff bodybuilder i 18 år og allikevel være i live i dag som 74 åring. Det er vitenskapelig bevist at han ikke brukte steroider. Han klarte 240 kg i benk. Verdensrekorden er 287 kg i benk. Han som satte rekord var riktig nok dopa (uten tvil!), men han var også mer enn 2m høy og veide sikkert 170 kg, til sammenligning var Pearl 178cm høy og veide 110 kg. Proporsjonalt sett var Pearl mer imponerende enn Ferrigno (som dopet seg).

 

Bodybuildere doper seg fordi man blir sterkere av dop, men dop er ikke slik som du (og mange andre) tror; man kan ikke bare ta en tablett før man legger seg, og når man våkner opp dagen etterpå, ser man ut som Ron Coleman for resten av livet. Det er en myte som missunnelige folk har klart å dyrke fram.

Faen så mye svada du får deg til å skrive.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Bill Pearl tok ikke steroider, da hadde han aldri klart å være proff bodybuilder i 18 år og allikevel være i live i dag som 74 åring. Det er vitenskapelig bevist at han ikke brukte steroider. Han klarte 240 kg i benk. Verdensrekorden er 287 kg i benk. Han som satte rekord var riktig nok dopa (uten tvil!), men han var også mer enn 2m høy og veide sikkert 170 kg, til sammenligning var Pearl 178cm høy og veide 110 kg. Proporsjonalt sett var Pearl mer imponerende enn Ferrigno (som dopet seg).

 

Bodybuildere doper seg fordi man blir sterkere av dop, men dop er ikke slik som du (og mange andre) tror; man kan ikke bare ta en tablett før man legger seg, og når man våkner opp dagen etterpå, ser man ut som Ron Coleman for resten av livet. Det er en myte som missunnelige folk har klart å dyrke fram.

Faen så mye svada du får deg til å skrive.

Kjener du noen som har tatt/tar steroider, kanskje? Siden du "vet" så mye om steroider... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...