Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) for de som synes magen til ronnie er så dårlig så er ikke cutler sin veldig bra den heller. Den er veldig mye bedre i stramma tilstand i hvertfall. Litt bollemage pga bolinga har nok de fleste da.. Bare se her.. Dexter er uten tvil perfekt, Ronnie relativt dårlig og Cutler midt i mellom. Endret 31. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg synes det var et dårlig eksempel ettersom coleman ikke flekser skikkelig... Men cutlers mage er ikke dårlig nei, 8pack jo Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg synes det var et dårlig eksempel ettersom coleman ikke flekser skikkelig... Men cutlers mage er ikke dårlig nei, 8pack jo Greit, var dårlig av coleman, men her da: Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 cutlers mage ser jo bra ut, er ikek det, men det ser ut som om musklene er litt hulter til bulter. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 cutlers mage ser jo bra ut, er ikek det, men det ser ut som om musklene er litt hulter til bulter. Ja, det er de hos de fleste, er vel bare Dexter som kan skryte på seg en så rett og fin mage. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Syyyyykt: For interesserte, sjekk den linken her: http://www.flexonline.com/news/60# Helst nederst på sida står det "MEN'S PREJUDGING PHOTO GALLERY", gå dit for å se alle bildene Endret 1. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 cutlers mage ser jo bra ut, er ikek det, men det ser ut som om musklene er litt hulter til bulter. Ja, det er de hos de fleste, er vel bare Dexter som kan skryte på seg en så rett og fin mage. mente at rutene som ligger ved siden av hverandre, coleman f.eks har de ved siden av hverandre, nesten som hos dexter. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 cutlers mage ser jo bra ut, er ikek det, men det ser ut som om musklene er litt hulter til bulter. Ja, det er de hos de fleste, er vel bare Dexter som kan skryte på seg en så rett og fin mage. mente at rutene som ligger ved siden av hverandre, coleman f.eks har de ved siden av hverandre, nesten som hos dexter. Ja, var det jeg også mente, mulig jeg formulerte meg litt dårlig. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Lee Haney, 8* mr. olympia, en gang mer enn både arnold og ronnie Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Sergio "The Myth" Oliva Min favoritt bygger. For dere Arnold fans så er dette den byggern Arnold mente hadde best kropp. Sergio er dessuten den eneste som har slått Arnold i Mr.Olympia Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 lou ferrigno, høy og massiv nyere bilde bill pearl larry scott, veldig bra biceps Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 nyere bilde Imponerende fysikk på en 52 åring... Selv om 180 kg blir lite sammenlignet med de 252 kg'ene i benk som han en gang klarte. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester. Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om..... Jeg vet hva jeg snakker om... At majoriteten av alle bodybuildere bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet, står skrevet svart på hvitt i "Veien til mr. universe", som er en selvbiografi/treningsprogram fra Bill Pearl. Når det gjelder de mindre kraftige steroidene som man ikke kan bli tatt for å bruke (hvis man ikke inrømmer å ha brukt dem selv)... Faren min kjenner en tyrkisk bodybuilder som klarer 250 kg i benk, og en tidligere bodybuilder fra Bosnia (som var Jugoslavisk mester og kom på 5. plass i Verdensmesterskaper), han fra Bosnia klarer foresten 200 kg i benk, i en alder av 47 år. Allikevel angrer han noe sinnsykt på at han brukte steroider... Han kjenner også mange andre bodybuildere (som ikke er profesjonelle). Derfor tror jeg at det Faren min har fortalt meg om dop er sant. Var ikke det jeg refererte til. Dagens "steroider" er mye mer effektive en det de engang var. Uten at jeg skal komme nærmere inn på temaet her. Ja, det finnes selvfølgelig steroider som er mer effektive enn gammeldagse steroider. Allikevel er det ingen problemer for en dyktig lege å finne ut om en bodybuilder har brukt dem eller ikke. Derfor bruker dagens bodybuildere noen steroider som INGEN kan se om de har brukt eller ikke, til gjengjeld er ikke disse steroidene like effektive. Dop er forøvrig oppskrytt uansett. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Seriøst, rumpeballene til de folka ser helt harva ut. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester. Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om..... Jeg vet hva jeg snakker om... At majoriteten av alle bodybuildere bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet, står skrevet svart på hvitt i "Veien til mr. universe", som er en selvbiografi/treningsprogram fra Bill Pearl. Når det gjelder de mindre kraftige steroidene som man ikke kan bli tatt for å bruke (hvis man ikke inrømmer å ha brukt dem selv)... Faren min kjenner en tyrkisk bodybuilder som klarer 250 kg i benk, og en tidligere bodybuilder fra Bosnia (som var Jugoslavisk mester og kom på 5. plass i Verdensmesterskaper), han fra Bosnia klarer foresten 200 kg i benk, i en alder av 47 år. Allikevel angrer han noe sinnsykt på at han brukte steroider... Han kjenner også mange andre bodybuildere (som ikke er profesjonelle). Derfor tror jeg at det Faren min har fortalt meg om dop er sant. Var ikke det jeg refererte til. Dagens "steroider" er mye mer effektive en det de engang var. Uten at jeg skal komme nærmere inn på temaet her. Ja, det finnes selvfølgelig steroider som er mer effektive enn gammeldagse steroider. Allikevel er det ingen problemer for en dyktig lege å finne ut om en bodybuilder har brukt dem eller ikke. Derfor bruker dagens bodybuildere noen steroider som INGEN kan se om de har brukt eller ikke, til gjengjeld er ikke disse steroidene like effektive. Dop er forøvrig oppskrytt uansett. Hvis dop er oppskrytt, hvorfor putter folk det i seg da? Tror du det er mulig å få en fysikk som Mr.O "Ronnie Coleman" uten steroider? Tror du kroppen greier å holde på så ekstreme muskelmasser uten å sette ei sprøyte testo i baken? Du kan godt fortelle litt om de "nye steroidene" mens du er i gang. Du kan godt nevne navn isteden for å plapre rundt om ting du tydligvis ikke har peil på... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Ikke bare har Larry scott ekstremt stor biceps, sjekk hvor lang den er. Den går jo laaaangt uti underarmen Endret 2. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 En offseason Cutler: Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg håper at det er redigert... viss ikke, dakar lille gutten! EDIT: Endret 3. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) jeg kommer ikke over, hvor latterlig det er at denne mannen har blitt guvernør i California! Endret 3. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå