j0 Ø. Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 Nå er Mr. Olympia 2004 igang !. Her er et bilde av Ronnie Coleman 2 uker før mr.olympia 2004 Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Her er noen bilder fra Mr. Olympia 2004 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Nydelig...Helt nydelig Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Her kommer resultatene fra Mr.Olympia 2004 1. Ronnie Coleman- 24 pts. 2. Jay Cutler- 21 pts. 3. Gustavo Badell- 13 pts. 4. Dexter Jackson- 12 pts. 5. Markus Ruhl- 5 pts. 6. Gunter Schlierkamp- 1 pt. 7. Chris Cormier 8. Dennis James 9. Victor Martinez 10. Darrem Charles 11. Pavol Jablonicky 12. Kris Dim 13. Ahmad Haidar 14. Johnnie Jackson 15. Troy Alves 16. Craig Richardson 17. Mustafa Mohammed 18. Richard Jones 19. Claude Groulx Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Veldig bra j0 Ø. Bare fortsett postinga av MO2004 bildene hvis du/dere finner noe! Bare jeg som syns at Ronnie ser ekstremt deffa ut dette året? Armene så helt SYKE ut, ikke mye fett på den kroppen nei Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 WTF is this? Rimelig godt rippa forresten!! Dexter! Verdens beste mage? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Snakker vi motherfucking biceps eller !? German power! XXL lår på denne kisen! Wings to fly on.. haha, morsomt bilde av ronnie: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hah, Coleman er EID når det gjelder mage... eneste som er dårlig på kroppen hans. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 De tre store; (Dexter har best kropp i mine øyne) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hah, ser ut som om Dexter disser magen til Coleman på de to bildene her! Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Magen til ronnie var ikke så gal i år. dype ruter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Men fortsatt ca 1000 hakk under de andres nivå.. Men det er jo genetisk. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg får vel legge inn noen bilder av Gustavo, som kom på tredje plass Sinnsyke hamstrings :O Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Men fortsatt ca 1000 hakk under de andres nivå.. Men det er jo genetisk. Hvorfor er magen til ronnie så dårlig? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Formen, rutene, alt egentlig. Han har bollemage når han ikke strammer da. Det er lissom ikke noe sixpack, den ser bare rar ut! Endret 31. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Formen, rutene, alt egentlig. Han har bollemage når han ikke strammer da. Det er lissom ikke noe sixpack, den ser bare rar ut! Faktisk... mange byggere har "bolle" mage når de ikke strammer, på grunn av inntak av diverse medikamenter som vi ikke skal diskutere her Det er klart at magen til ronnie ikke er "verdens beste" men utrolig dårlig er den ikke. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Faktisk... mange byggere har "bolle" mage når de ikke strammer, på grunn av inntak av diverse medikamenter som vi ikke skal diskutere her Veit, men hans er ekstrem! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester. Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om..... Jeg vet hva jeg snakker om... At majoriteten av alle bodybuildere bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet, står skrevet svart på hvitt i "Veien til mr. universe", som er en selvbiografi/treningsprogram fra Bill Pearl. Når det gjelder de mindre kraftige steroidene som man ikke kan bli tatt for å bruke (hvis man ikke inrømmer å ha brukt dem selv)... Faren min kjenner en tyrkisk bodybuilder som klarer 250 kg i benk, og en tidligere bodybuilder fra Bosnia (som var Jugoslavisk mester og kom på 5. plass i Verdensmesterskaper), han fra Bosnia klarer foresten 200 kg i benk, i en alder av 47 år. Allikevel angrer han noe sinnsykt på at han brukte steroider... Han kjenner også mange andre bodybuildere (som ikke er profesjonelle). Derfor tror jeg at det Faren min har fortalt meg om dop er sant. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester. Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om..... Jeg vet hva jeg snakker om... At majoriteten av alle bodybuildere bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet, står skrevet svart på hvitt i "Veien til mr. universe", som er en selvbiografi/treningsprogram fra Bill Pearl. Når det gjelder de mindre kraftige steroidene som man ikke kan bli tatt for å bruke (hvis man ikke inrømmer å ha brukt dem selv)... Faren min kjenner en tyrkisk bodybuilder som klarer 250 kg i benk, og en tidligere bodybuilder fra Bosnia (som var Jugoslavisk mester og kom på 5. plass i Verdensmesterskaper), han fra Bosnia klarer foresten 200 kg i benk, i en alder av 47 år. Allikevel angrer han noe sinnsykt på at han brukte steroider... Han kjenner også mange andre bodybuildere (som ikke er profesjonelle). Derfor tror jeg at det Faren min har fortalt meg om dop er sant. Var ikke det jeg refererte til. Dagens "steroider" er mye mer effektive en det de engang var. Uten at jeg skal komme nærmere inn på temaet her. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 for de som synes magen til ronnie er så dårlig så er ikke cutler sin veldig bra den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå