Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Liker ikke strongman folka.. han der var OK nok, hadde uvanlig lav fettprosent for strongman å være, og greie proporsjoner, men resten er bare stygge :roll:

MEN sterke da...

Skjønner ikke hvordan de folka kan være både feite og sterke..Også de som driver med vektløfting i de tyngre klassene er sånn..Bare se på verdensmester, Rezazade fra mitt hjemland Iran, han er ganske feit...

 

reza.jpg

vaznebardari_rezazadeh_3.jpg

rezazade_sep26-ap.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MEN sterke da...

Skjønner ikke hvordan de folka kan være både feite og sterke..Også de som driver med vektløfting i de tyngre klassene er sånn..Bare se på verdensmester, Rezazade fra mitt hjemland Iran, han er ganske feit...

 

grunnen til at styrkeløftere, særlig i tyngre vektklasser er feite, er at de tar i seg veldig store mengder mat for at musklene alltid skal ha nok energi til å bygge seg sterke.

 

 

syns forøvrig mange strongmen har bra kropper, f.eks svend karlstad, magnus samuelsson er også ganske rå, 200cm og 150kg. har sett nyere bilder av han der han ser ut til å ha lavere fett % enn på det bildet med mariusz.

Lenke til kommentar

det fleste strongmen styrkeløftere har veldig stor muskelmasse de også, men siden de ikke er blodrippa og brune er det ikke så tydelig.

men de trener jo for styrke, ikke for volum så like store er de jo ikke, akkurat som byggere trener for volum så er de også veldig sterke, selv om ikke like sterke som strongmen/styrkeløftere.

Lenke til kommentar
Forskjellen mellom strongman og bodybuldere er vell at strongman's musker er mere kompakte, tåler mere, bedre utholdenhet...

eller er jeg på tryne nå?

Mer kompakte er de jo ikke.. Forskjellen er bare at Strongman folka har en betydelig høyere fettprosent, og har bygget opp kroppen på en annen måte, de trenger jo ikke symmetri og den slags. De har et større energilager å ta av, så de løfter nok litt mere enn bodybuildere, men det er ikke stort tror jeg.

 

Bare se på Ronnie Coleman, har aldri sett sterkere kar;

 

"Amazing 160lb dumbbell shoulder press!

500lb bench press!

800lb squats - for 2 reps!"

 

Men tilbake til topic her..

 

Chris Cormier fortjener litt oppmerksomhet her!

 

chriscormier2004.jpg

 

chriscormier1.jpg

 

chriscormier3.jpg

 

chriscormier4.jpg

 

chriscormier6.jpg

 

chriscormier7.jpg

 

11_1977_1019586183.gif

 

BB2.JPG

Lenke til kommentar
Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester.

Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om.....

Lenke til kommentar
Bare se på Ronnie Coleman, har aldri sett sterkere kar;

 

"Amazing 160lb dumbbell shoulder press!

500lb bench press!

800lb squats - for 2 reps!"

 

Jeg har sett sterkere kar, Svend Kalrsen...

Er ikke for ingen grunn han er blitt kåret til Verdens sterkestemann ;)

Sett opp Karlsen VS. Coleman så ville nokk Karlsen slått han i både styrek og utholdenhet :)

Lenke til kommentar
Bare se på Ronnie Coleman, har aldri sett sterkere kar;

 

"Amazing 160lb dumbbell shoulder press!

500lb bench press!

800lb squats - for 2 reps!"

 

Jeg har sett sterkere kar, Svend Kalrsen...

Er ikke for ingen grunn han er blitt kåret til Verdens sterkestemann ;)

Sett opp Karlsen VS. Coleman så ville nokk Karlsen slått han i både styrek og utholdenhet :)

kan ikke sammenligne styrken til byggere og styrkeløftere/strongmen.

de driver med forskjellige ting...

 

Arnold%2011.jpg

Arnold%2005.JPG

arnold6-1.jpg

offseason coleman

RonnieColman3.jpg

noen som sier byggere har dårlig bevegelighet?

colem5_b.jpg

dennis james

dennis_james.jpg

dennis-james-02.jpg

frank zane

frank-zane.jpg

Endret av M`kululu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...