Camron Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Liker ikke strongman folka.. han der var OK nok, hadde uvanlig lav fettprosent for strongman å være, og greie proporsjoner, men resten er bare stygge MEN sterke da... Skjønner ikke hvordan de folka kan være både feite og sterke..Også de som driver med vektløfting i de tyngre klassene er sånn..Bare se på verdensmester, Rezazade fra mitt hjemland Iran, han er ganske feit... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 MEN sterke da...Skjønner ikke hvordan de folka kan være både feite og sterke. Massevis av muskler selv om du ikke ser dem! Synes de er drittøffe jeg. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 MEN sterke da...Skjønner ikke hvordan de folka kan være både feite og sterke..Også de som driver med vektløfting i de tyngre klassene er sånn..Bare se på verdensmester, Rezazade fra mitt hjemland Iran, han er ganske feit... grunnen til at styrkeløftere, særlig i tyngre vektklasser er feite, er at de tar i seg veldig store mengder mat for at musklene alltid skal ha nok energi til å bygge seg sterke. syns forøvrig mange strongmen har bra kropper, f.eks svend karlstad, magnus samuelsson er også ganske rå, 200cm og 150kg. har sett nyere bilder av han der han ser ut til å ha lavere fett % enn på det bildet med mariusz. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Grunnen til at de er "feite" er fordi de trenger et energioverskudd. Man løfter mer når man har mere kroppsfett, selv om muskelmassen er den samme. Sterke er de uten tvil, men de ser monga ut Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ok, ny kveld, nye bilder Ruhl - faen han er svær Ronnie, og (forhåpentligvis) morra hans Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Gregg valentino Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vært fint om vi kunne sett bildene Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 her er magnus samuelsson, ikke veldig smellfeit akkurat. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Forskjellen mellom strongman og bodybuldere er vell at strongman's musker er mere kompakte, tåler mere, bedre utholdenhet... eller er jeg på tryne nå? Endret 22. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det fleste strongmen styrkeløftere har veldig stor muskelmasse de også, men siden de ikke er blodrippa og brune er det ikke så tydelig. men de trener jo for styrke, ikke for volum så like store er de jo ikke, akkurat som byggere trener for volum så er de også veldig sterke, selv om ikke like sterke som strongmen/styrkeløftere. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Forskjellen mellom strongman og bodybuldere er vell at strongman's musker er mere kompakte, tåler mere, bedre utholdenhet...eller er jeg på tryne nå? Mer kompakte er de jo ikke.. Forskjellen er bare at Strongman folka har en betydelig høyere fettprosent, og har bygget opp kroppen på en annen måte, de trenger jo ikke symmetri og den slags. De har et større energilager å ta av, så de løfter nok litt mere enn bodybuildere, men det er ikke stort tror jeg. Bare se på Ronnie Coleman, har aldri sett sterkere kar; "Amazing 160lb dumbbell shoulder press! 500lb bench press! 800lb squats - for 2 reps!" Men tilbake til topic her.. Chris Cormier fortjener litt oppmerksomhet her! Lenke til kommentar
m-jense3 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Stygge folk....æsj! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Godbilde sitt! Mange store kara her ja Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 FETT bilde av Cutler her Cormier: Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Svend Karlsen er tidligere norgesmester i BB, og i sist verdenssterkestemann konkurranse var han rimelig rippa. Spekuleres i om han skal tilbake til BB-scenen. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Majoriteten bruker steroider, og har gjort det siden 50-tallet. Selv om steroider har vært forbudt i konkuranser siden 80-tallet, i dag bruker de steroider som ikke er fullt så effektive, men til gjengjeld kan de ikke avsløres i tester. Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om..... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Får legge inn noen bilder av Serge Nubret jeg da. Han har definitivt en av tidenes beste pecs. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bare se på Ronnie Coleman, har aldri sett sterkere kar; "Amazing 160lb dumbbell shoulder press! 500lb bench press! 800lb squats - for 2 reps!" Jeg har sett sterkere kar, Svend Kalrsen... Er ikke for ingen grunn han er blitt kåret til Verdens sterkestemann Sett opp Karlsen VS. Coleman så ville nokk Karlsen slått han i både styrek og utholdenhet Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Bare se på Ronnie Coleman, har aldri sett sterkere kar; "Amazing 160lb dumbbell shoulder press! 500lb bench press! 800lb squats - for 2 reps!" Jeg har sett sterkere kar, Svend Kalrsen... Er ikke for ingen grunn han er blitt kåret til Verdens sterkestemann Sett opp Karlsen VS. Coleman så ville nokk Karlsen slått han i både styrek og utholdenhet kan ikke sammenligne styrken til byggere og styrkeløftere/strongmen. de driver med forskjellige ting... offseason coleman noen som sier byggere har dårlig bevegelighet? dennis james frank zane Endret 30. oktober 2004 av M`kululu Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hva Coleman veier offseason? Må jo være nærmere 200kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå