Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hjelper anabole steroider deg til å bli kun større eller blir du mye sterkere også ?

 

eller begge deler ?

 

kroppsbygging går opp til en viss grense at det er fint, men etter det, som vi ser her på disse bildene er det bare stygg som juling :ohmy:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
hjelper anabole steroider deg til å bli kun større eller blir du mye sterkere også ?

 

eller begge deler ?

 

kroppsbygging går opp til en viss grense at det er fint, men etter det, som vi ser her på disse bildene er det bare stygg som juling :ohmy:

Man blir veldig mye sterkere, det har som følger av at man blir mye større også.

Lenke til kommentar

Dere som har peiling (tydeligvis, anklager ingen for boling her men),

hva GJØR egentlig steroider siden man blir så mye større og sterkere av det?

 

Dere sier det er naturlig at de største megakroppsbyggerne boler, ellers kunne de ikke hatt så store muskler. Hvorfor det?

 

Jeg sier det som norsklærern..

"Fortell med egne ord"..ikke send meg til en kroppsbyggersite på engelsk. I wanna know what YOU know. :thumbup:

 

Og er mytene sanne? Liten tiss, større panne osv?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Dere som har peiling (tydeligvis, anklager ingen for boling her men),

hva GJØR egentlig steroider siden man blir så mye større og sterkere av det?

 

Dere sier det er naturlig at de største megakroppsbyggerne boler, ellers kunne de ikke hatt så store muskler. Hvorfor det?

 

Jeg sier det som norsklærern..

"Fortell med egne ord"..ikke send meg til en kroppsbyggersite på engelsk. I wanna know what YOU know.  :thumbup:

 

Og er mytene sanne? Liten tiss, større panne osv?

Har selv aldri brukt bol, og har ingen planer om det heller, men kan prøve å forklare litt.. correct me if i'm wrong osv!

 

Anabole steroider (testosteron) funker ca sånn:

 

Det stimulerer den anabole effekten i kroppen ved å binde seg til cellene for å lage nye proteiner i cellene. Prosessen blir kalt Ribonucleic Acid Activity (RNA Activity). Produksjonen av de nye proteinene hjelper til å forstørre musklenes størrelse og styrke. Dette skjer også naturlig i kroppen, men ved hjelp av veksthormoner blir prosessen veldig forsterket.

 

De kan enten tas via munnen eller intravenøst (sprøyte), men sprøyteveien er mere effektiv og kjappere. Leveren blir veldig hardt belasta ved bruk av hormoner, så det er en stor sjangse for å få en leverskade når man bruker sånt..

 

Hjertet er også utsatt.. Den vanligste bieffekten er vel "Bitch-tits", altså at menna får et mer kvinnelig bryst (henger, fette, etc).. Det skyldes at testosteron omdannes til østrogen i den metabolske prosessen. Dette kan bare rettes opp via operasjoner, og kan ha stygge følger..

 

Andre bieffekter kan være dypere stemme, mer hårvekst, akne og forminsking av pungen (altså IKKE selve penis). Musklene blir fort mye større og sterkere, og man kan løfte mer enn man hadde klart før.

 

Etter det jeg har skjønt øker forbrenninga i kroppen også, noe som gir en mye lavere fettprosent når man er på "diett".

 

INGEN som konkurrerer i bodybuilding på høyt nivå er "cleane".. Heller ingen i "bolemagasina", det er bare umulig å oppnå en slik størrelse og markerthet på en naturlig måte.

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...