Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Edit: Nest nederste bildet av Yates er uten tvil mekka masse på..

Feil, det er sånn han ser ut nå, titta nettopp på Filmen hans Blood and guts, der ser du han i bar overkropp, + at det bilde tror jeg er tatt etter han lagde vidden, så jeg tviler på at det er fixa på.. For han hadde mage på filmen hvertfall

Lenke til kommentar
Jævli nasty(unskjyld utrkket) :sick:

Ikke mye fint å se ut som et vaskebrett :p

Jævla idiot(unnskyld(!) utrykket)

Ingen "her" er interessert i å høre den jævla sytinga. Du kan gjerne drømme om å se ut som et feminint boyband medlem eller en feit nerd for min del, men ikke del det med alle andre. Når du poster bilder av "idolene" dine er det INGEN her(ihvertfall ikke jeg) som kommer og klager på om de ser ut som levende skjelletter eller whatever.

Lenke til kommentar

Trur det er no rart med han Sean Allan, han hadde jo vinni Mr.Olympia rått hvis han hadde vært med, men utifra merittene han har han aldri vært med der :S, og personlig syns jeg det er noe muffins med han duden der!

 

Aaron Madron

 

Aaron%20Maddron.jpg

 

maddron.jpg

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Trur det er no rart med han Sean Allan, han hadde jo vinni Mr.Olympia rått hvis han hadde vært med, men utifra merittene han har han aldri vært med der :S, og personlig syns jeg det er noe muffins med han duden der!

Altså... se på "on season" bilder av duden, han er jo ikke spesielt stor (ift mr.olympia byggere) han har heller ikke noen god symmetri.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at han klarer å få tak i en falsk legeattest på at han ikke boler...

Akkurat det har ingenting med saken å gjøre. Skal lissom Ronnie Coleman vare dopfri da eller? Det hele handler bare om å kvalifisere seg til proff-lisens ved å vinne en bestemt amatørkonkurranse (elns).

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at han klarer å få tak i en falsk legeattest på at han ikke boler...

Akkurat det har ingenting med saken å gjøre. Skal lissom Ronnie Coleman vare dopfri da eller? Det hele handler bare om å kvalifisere seg til proff-lisens ved å vinne en bestemt amatørkonkurranse (elns).

Coleman har falsk legeattest på at han ikke boler...

 

Det er dopingkontroll i Mr. Olympia. De som slipper unna, er de som har råd til bol som man ikke kan bevise at de tar. Alle som har normal intelligens vet at Coleman boler, problemet er at det ikke finnes bevis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...