Dr.X Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Oki, lager da altså en tråd om de litt mer "ikke cleane" bodybuildere: Markus Rühl: Kevin Levrone: Ronnie Coleman: Arnold Schwarzenegger: Dexter Jackson: Jay Cutler: Endret 29. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Et til av Coleman: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) De har satt et par sprøyter før lissom Dexter Jackson har den beste sixpacken, uten tvil Endret 12. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
T.L Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Og burde ikke Marcus Ruhl kanskje smøre inn tryne også med sånn olje? Så ser han i hvertfall litt mindre teit ut. Han har liksom et veldig tydelig skille. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fy faen, såååå store musker. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Syggest syns jeg bedre mellom! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Fy faen, såååå store musker. Ronnie Coleman er vel på rundt 140kg, og fettprosenten er LAV ! Tar helt av.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det der kaller jeg en vakker mannekropp! Sjukt kult. Bare synd at de fleste sliter med diverse bivirkninger fra "medisinene" deres + at de fleste jenter synes det er skamstygt! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ser jo totalt lattis ut. Kjerringer med sånne kropper ser forøvrig ikke så mye bedre ut Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Proporsjonsmessig syns jeg Jay Cutler er best tror jeg.. Hva med dere? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ... og jeg som trodde kroppsbeherskelse var et av de viktigste formåla med musklatur og styrke. Her har jeg altså trena i årevis, og totalt missa poenget. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 For ikke å glemme Lee Haney (8x Mr. Olympia, slo Arnolds rekord på 7) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kaster inn bilder av de gode gamle jeg. Lou "the Hulk" Ferrigno Ed "the Poser" Corney Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Fy f*** så stygt!! (mener alle bildene oppover i tråden) Endret 15. september 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Fy f*** så stygt!! Pff.. Lou Ferrigno er rå.. Og 1.96 høy tror jeg, så han kødder man ikke med :!: Endret 13. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Her forresten en digital sammenligning mellom Frank Zane (70tallet) og Markus Rühl i dag. De har lagt på seg noe enormt med volum siden !! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Her Mike Katz ((midten)en av mine favoritter) og Arnold (t.h) Her Mike Katz i dag (midten) og Franco Columbo (til høyre) Franco Her forresten en bra side med noen andre bilder: http://www.extrem-sport.com/bodybuilding.htm Er det bare jeg som syns 70talls kroppsbyggere var MYE MYE penere i proposjonene enn dagens ? I dag går det bare på totalt overdrevent volum Endret 13. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Her forresten en digital sammenligning mellom Frank Zane (70tallet) og Markus Rühl i dag. De har lagt på seg noe enormt med volum siden !! Jepp, mer forskning på treningsmetoder og *host* bedre "matvaner" forklarer vel det. ;-p Forresten, Mike Katz. Der har du en fin kar. Minner meg litt om Lou Ferrigno. De to er bevis på at man kan nå veldig langt uansett hvilke forutsetninger man er født med. Morsomt å se hvor gamle de har blitt da! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Fyttigrisen, de bildene i første post var seriøst gufne greier. Det blir litt klisjé over dette, men det så faktisk ut som om noen hadde barbért et par gorillaer og stappet alt for små menneskehoder på toppen. *Grøss* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Mike Katz er dritrå ! Digger han i Pumping iron også, tar av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå