Krankemot Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) trenger ny mobil (da min forige mobil, en se t610 knuste skjermen) derfor, har jeg nå lyst åp en robust tlf som tåler mye... for at det ikke skal være noe tvil følger jeg guiden over: Funksjoner: -Kalender: nei -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA: ikke viktig -Email klient:(ja -Spill: ikke viktig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: -Antenne:integrert Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger, under 65000 farger (har ikke peiling) -Størrelse på skjerm: ikke viktig -Touchscreen: nei) Pris: Jeg har mellom 1000 og 3000 kroner til rådighet. kan sikkert gå litt over Diverse: -Merke: det er det samme -Kamera: nei -Videokamera: nei -Symbian: `nei -Triband: ikke viktig -Infrarød port: ikke viktig -Bluetooth: ja -Minne: vil ha nok til å ikke måtte slette inboksen hele tiden ... -Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: nei -Radionei -Wlan: nei -3g(UMTS):nei -Batterilevetid: Viktig (i hverfall ganske viktig) -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? altså, ringing og SMS er jo det jeg skal bruke den til "den er til å snakke i, ikke om" som sagt ble min forige mobil knust, trenger svar kjapt daa det bare blir dyrere og dyerere å la abbonementet gå (120 KR I MÅNEDEN) takker for svar, som sagt er ikke funksjoner viktig, men kvalitet ... Endret 12. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt klart Siemens M65 her! Les testen til amobil også! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Blir nok en M65 på deg, ja! Ifølge amobil's test tåler den mye mer enn 5140 også. Men du får nøye deg me infrarød, for blåtann har den ikke! Den har en god del minne også, ca. 11MB. Endret 12. september 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jepp. Patetisk dårlig og sette inn en standard series-40 stn-skjerm i en mobil som 5140. Da sverger jeg heller til M65 med 65k, TFT og 132 x 176 piksler. Ingar Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ja, synd den ikke har bluetooth da, men det får gå, litt dyr og, men det er sikkert værdt det? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har den _IKKE_ kalender? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror den har det. Vet han sa nei til kalender, men han må nok dessverre overleve med den! Hvis den er der, da. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Skal du ha en ny telefon som skal tåle litt av hvert er nok M65 utentvil valget... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har den _IKKE_ kalender? det står t debn har en veldig bara kalender. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 -Kalender: nei Tror kanskje det er det han reagerer på. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt klart M65, den er verdt vær eneste krone! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Helt klart M65, den er verdt vær eneste krone! avataren din det jeg mente var at det ikke er viktig med addressebok men, du scoot, er ut som at du har denne telefonen, er det noe negativt med den? noe jeg bør være obs på e.l? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 har hørt at det er problemer med softwaren på denne tlf, hvordan oppgraderer man den???? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Å oppgradere FW på simensene er enkelt, du kobler mobilen til pcn, går på siemens-mobile og laster i vei Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Å oppgradere FW på simensene er enkelt, du kobler mobilen til pcn, går på siemens-mobile og laster i vei men, det følger jo ikke med kabel... og, installerer det seg selv??? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du må kjøpe kabelen utenom, dessverre. Det står på nettsidene til Siemens-mobile hvordan du oppgraderer firmware. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ok, . er det noen som har denne telefonen som har noen tilbakemeldinger???? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt klart M65, den er verdt vær eneste krone! avataren din det jeg mente var at det ikke er viktig med addressebok men, du scoot, er ut som at du har denne telefonen, er det noe negativt med den? noe jeg bør være obs på e.l? MEd nyeste FW ser jeg ikke noenting du bør være OBS på.. Negativt kan være at den kan føles klumpete til tider, men det er når du sammenligner med mindre telefoner, jeg er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå