- mOtz^ - Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det stor forskjell? Har hørt at 40 GB er ganske klumpette iforhold.... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ikke mye forskjell mellom dem. 40gb er bittelitt større enn 20gb. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 mhm...nei fant ut at jeg bare måtte legge til 400 kroner extra om jeg skulle ha 40 GB + noen ekstra ting vedsiden... Men jeg bestiller 40 GB da... Bare gruer meg til tiden jeg må vente på skjønnheten Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ...men om jeg skal ha med meg Ipod Dock, følger det med kabler, eller må jeg kjøpe det i tilegg? Må jeg kjøpe begge disse?: Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kan da ikke være store forskjellen mellom 40 og 20? Bare størrelsen på harddisken. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 det følger nok de kablene du trenger med docken.. hvis ikke, så er det de samme kablene som følger med ipoden, så du har de uanz... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ok ... takker alle Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 40gb har medfølgende dock da+ Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ville anbefalt å kjøpe den lille docken med to høyttalere på! En venn av meg har den, konge på LAN Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) jeg kjøpte 20 gb fordi jeg hadde bestemmet meg for å ikke bruke mer en 3000. Det finnes jo alltid noe litt bedre for bare noen få lapper ekstra. Hvis du legger på enda noen lapper får du en grei pc, så en bra pc, så en grei bruktbil, så en bra bruktbil, så en nybil, så et hus, et palass........og listen fortsetter jeg tror nesten jeg får problemer med å fylle opp 20bg med musikk....5000 sanger er en del da. F.EKS---------------------------------------------------------------------- Selv om du kan få en syvseter litt dyrere en en femseter er det ikke vits a kjøpe den hvis du bare trenger 5 seter. ----------------------------------------------------------------------------- Endret 13. september 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 jeg kjøpte 20 gb fordi jeg hadde bestemmet meg for å ikke bruke mer en 3000. Det finnes jo alltid noe litt bedre for bare noen få lapper ekstra. Hvis du legger på enda noen lapper får du en grei pc, så en bra pc, så en grei bruktbil, så en bra bruktbil, så en nybil, så et hus Jeg skal til USA nu, får iPod 40gb for 2500 Lenke til kommentar
marcus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Fikk 40GB idag;) Merka allerde når jeg pakket den opp at dette var kvalitet utenom det vanlige!! Ligger på lading enda, men skal få prøvd den ut ordentlig i morgen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 gleder meg til å få min. Sto shipped 9/9/04 på applestore....Når kan jeg regne med å få den da. Åssen er det med levering? kommer de på døra eller? Siden de ikke bruker posten men TNT Lenke til kommentar
marcus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Gikk vel 3 dager fra den ble sendt. Fikk den med TNT bilen som leverer varer på jobben, så er litt usikker på hvor pakken ellers blir levert. Ville tro den havna på nærmeste postkontor og at du får en hentelapp derfra... Bestilte bæreveske fra apple.no i dag (er et must) måtte da betale 7kr i frakt;) Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du får den på døren Det skjedde ialleafll med meg når jeg bestilte iPod fra USA for 1 mnd. siden.. Lenke til kommentar
curud Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei! Jeg har bestilt fra apple, står på mailen at den ble sendt 9 sept. Sjekka følgesgreia på mailen, tnt, men siden jeg bor på "landet" får jeg den vel på posten..? Gleder meg sykt =) har bestilt 40 GB jeg, da =) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 min ble også sendt 9 sept. hvem får den først men åssen virker den sporingsgreie på applestore? det står jo bare hva pakken inneholder, sporingsnummer og sånn, men det står ikke hvor den er likssom Lenke til kommentar
marcus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 står hvor pakken er når du går inn på sporingsnr. på apple siden Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 nei står ingenting der Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ville anbefalt å kjøpe den lille docken med to høyttalere på!En venn av meg har den, konge på LAN Tenkte på det, men var litt usikker...har koblett pc en til forsterkeren, så det bør vel holde, dessuten er den såpass dyr at man ikke bare kjøper seg den... Men stilfull, det er den så absolutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå