phax Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 må bare få det sagt! den ordboka suger hesterøv. dette tullet med at de ordene du bruker oftest flytter seg øverst er jo helt på trynet, skulle virkelig ønske det var en mulighet og skru dette av. t610 er jo så treig at jeg må jo stoppe opp for hvert ord og vente på at tegnene skal komme opp på skjermen for så og se om jeg har valgt riktig ord ettersom de forandrer posisjon hele tiden. og hvorfor i all verden er det mulig og lagre ord med stor bokstav? har gjort denne feilen med et par ord og nå plager de meg i det uendelige! skulle så ønske det var mulig og redigere ordboken, slette/redigere lagrede ord.. en mere avansert ordbok gleder jeg meg til og se! gidder nesten ikke skrive meldinger nå lengre siden jeg bruker dobbelt så lang tid som nødvendig.. slik, måtte bare få blåst fra meg etter og knotet med ei melding her det siste kvarteret! (overdrivelse ja.) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 og hvorfor i all verden er det mulig og lagre ord med stor bokstav? har gjort denne feilen med et par ord og nå plager de meg i det uendelige! Uten å forsvare T610 så veldig så er det smart at det kommer opp stor bokstav først hvis man har lagret det sånn. F.eks når man skriver navn, steder, land, byer osv.. Man må bare passe på litt før man lagrer det hvis man ikke vil ha stor bokstav først. At f.eks "du" kommer opp før "et" syns jeg også er bra, det lærer man seg ganske fort uansett, da man selv vet at man skriver "du" oftere" enn "et" (noe veldig mange gjør) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå