jojo1717 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg skal flytte om 1 uke til Sandefjord. Der (Krogskogen/Bugården) jeg bor har mange ulike tilbud om internett-leverandør av ADSL-/Bredbånd hastighet. Men ser mange tilbyr ikke mer enn 256Kb/s Hvilke av ulike internett-leverandør anbefaler dere? Krav: ca 1 Mb/s downloading og helst over ca 500 Kb/s uploading. Jeg skal ABSOLUTT ikke ha noen telefon-abonoment. Men det er innlagt en tlf-linje i huset. Det er: Nextgentel Catch Dataguard evt. noen andre som jeg overser og er bra? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg ser at det er også et bra tilbud fra Canal Digital (fra 21 september tilbyr de symmetrisk hastighet for 97 kr/mnd) Bra tilbud? Lenke til kommentar
opterolf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Sandefjord Bredbånd Tror de skal bygge ut på Krokenskogen nå. 10Mbit/s inn og ut Bugården Endret 12. september 2004 av opterolf Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 opterolf: Takk for tipset! Men det er ingen pris på det???? Jeg har akkurat sendt en bestilling til Canal pluss med SYM for ca 544 kr/mnd. Det for holde i 1 år og endre til Sandefjord Bredbånd hvis det er noe bra der!! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er firstmile i sandefjord? Bare ett spm Lenke til kommentar
opterolf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 På produktarket jeg har fått så står det 449,- pr. mnd for 2 Mbit/s og 699,- pr. mnd for 10 Mbit/s Men jeg regner ikke med at de er ferdig med utbygninga der på en god stund ennå, så kan vel kanskje være like greit å vente. Men på en annen side så kan det jo være greit å si i fra at man er interessert, for de bygger bare ut hvis de har så og så mange som har forhåndsbestilt tror jeg. Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Det skal jeg gi ordet fra meg! Og prisen var ikke verst heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå