Rairai Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En kamerat av meg har lappen og skal kjøpe seg bil, han har så jævlig med penger at det ikke har noe å si, og han vet ikke hva slags bil han skal kjøpe og spurte meg.. Er ikke helt sikker jeg engang, har dere noen gode forslag? Lenke til kommentar
Goof Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Bør kansje si noe mer om hva det er han er ute etter. Om han har så mye penger snakker vi om en bil i million klassen eller et par hundre tusen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En lekker Mini-morris. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Se i denne tråden Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En lekker Mini-morris. stemmer for den jeg også.. se om du finner en fin gammel type mini cooper. husker engang at jeg fant en på mobile.de som hadde recaro seter og momo ratt, 114 hk osv... dødstøff.. jeg SKAL Ha meg en mini-morris en gang... Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 million klassen ja, han drev å prata om noe BMW men jeg er vel heller mer mercedes fyr.. jaja Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 I så fall: Mazda RX8 Bently (anything) Ferarri Porsche Aston Martin Det er vel bare å velge å vrake i über-merker. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) syntes fremdeles mini morris.. kjøp en fire fem stk.. bruk et par hundre tusen på å tune/style de.. ta en og kjør full pupp med NOS og bodykits m/vinyl og alt.. en annen med større motor og nytt interiør.. gjør en til en classy old-school greie.. osv.. edit: Men for all del, ikke bruk 1.5 mill på en BMW M3 når du er 18 og akkuirat tatt lappen.. ville mye heller brukt max 100k og hatt den bilen i et par år, til man er trygg på veiene osv.. og så gjerne kjøpt en bil til millionen... Endret 12. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis jeg skulle brukt mye penger uten at det grenser til latterlig mye penger på en bil ville jeg hatt en av de her: - Mercedes 300 SL - BMW 850 - Audi A8 - Bmw 728 - Range Rover - Mini Cooper - Porsche Boxter Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 syntes fremdeles mini morris.. kjøp en fire fem stk.. bruk et par hundre tusen på å tune/style de.. ta en og kjør full pupp med NOS og bodykits m/vinyl og alt.. en annen med større motor og nytt interiør.. gjør en til en classy old-school greie.. osv.. edit: Men for all del, ikke bruk 1.5 mill på en BMW M3 når du er 18 og akkuirat tatt lappen.. ville mye heller brukt max 100k og hatt den bilen i et par år, til man er trygg på veiene osv.. og så gjerne kjøpt en bil til millionen... jeg er helt enig ang bruke så mye penger på første bil, men det er jo ikke mine penger da så.. hvorfor liker alle mini morris? er vel en av de jeg liker minst.. Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis det ikke står på penger og hvis han er fan av BMW så er jo dette et utmerket valg: M3 CSL Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nissan SKyline gtr?? Brukbar den da:p Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Nissan SKyline gtr?? Brukbar den da:p Eller hva med en japsebil som faktisk ser ut og som er litt lettere å få skilter til? Finn.no - Honda NSX Endret 13. september 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Audi RS4 eller RS6 Mulig han må vente litt med RS6 siden de har stoppe produksjon av den, i vente av den nye som kommer... Men definitivt en fin bil. Ellers så har han jo biler som: *Nissan Skyline *Honda NSX *Toyota Supra *BMW M3/M5 Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 En kamerat av meg har lappen og skal kjøpe seg bil, han har så jævlig med penger at det ikke har noe å si, og han vet ikke hva slags bil han skal kjøpe og spurte meg.. Er ikke helt sikker jeg engang, har dere noen gode forslag? Sierra Cosworth!! MVH Veronica. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) hehe.. ikke no budsjett altså.. (yeah right) da er det vel bare og kjøpe denna da: Bil: Koenigsegg CCR Pris: 7.900.000,- evt kan han jo kjøpe to biler, en sommer og en vinterbil. da er jo en Ferrari 360 Spider kjekk som sommer bil da. koster jo bare knappe 1,5 mill. regner med det er små penger for rikmannsgutten din. til vinter bil vil jeg jo da fåreslå en hummer h2 eller en Chevrolet Avalanche. men dette blir vel kanskje for billig.. får sende bilene en tur ned til pimp my ride gutta får og få fresha de litt opp og da! styling til en 2-300 000,- må man jo regne med + anlegg i samme prisklassen. nei det skal ikke være lett og være millionær. selv ville jeg valgt en opel kadett 84 mod. Endret 14. september 2004 av phax Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Får mye bra fra Huyndai og Daewoo da, eller kanskje Kia? Eller kanskje bør han - hvis han er seriøs - sjekke litt rundt selv? Har man en million eller en halv å brenne på bil, så er det lite vits i å spørre her tror jeg.. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva med aston Martin db7 tror jeg det var. Den som kappkjørte med et tog i frankrike på Top Gear!! Lenke til kommentar
Goof Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 En kamerat av meg har lappen og skal kjøpe seg bil. "Har lappen" som i at han nettop har tatt lappen? Isåfall, kan du ikke dele med oss åssen en 18-åring har så mye penger å disponere? Om vi da virkelig snakker om at kjøpssummen er _ubetydellig_. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tviler fælt på at denne gutten har så mye penger. Hvis han har det så er det bare å prøve å forsikre en M3 til 1.5mill på en 18-åring med fersk lapp. ...rrright... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå