Gef Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Gå inn på denne linken: http://www.jc-online.com/thestore/ Trykk på Click here to open. Så "The Commercials". Sjekk ut part 1 og part 2. Hva heter de sangene som blir brukt i reklamene? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 De er laget spessilelt til JC rekalmene, hørte rykter om at de skulle slippe en singel i løpet av året. Men takk for linken, jeg elsker de rekalmene, nesten hvert å gå på kino bare for å se de Noen som greier å få trailerne i et annet format(slik at jeg kan ha de på pcen) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Fant denne plassen: http://www.jc.se/jc/extraPage.asp?label=cdsingel Ikke den beste kvaliteten på videoen, men grei. Ser ut som om singelen er ute i Sverige. Det er musikken fra den første (part 1). Hadde håpet på musikken fra den andre også... Sangen: Peking Laundry - Don’t turn away Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg syns ikke sangen er så utrolig bra jeg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg syns ikke sangen er så utrolig bra jeg Kom igjen "Gef" det kvalifiseres vel til 10 i warn det Takk gef, nå fant jeg sangen Send PM om du vil ha sangen, jeg har hele sangen i bra kvalitet nå Endret 12. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg syns ikke sangen er så utrolig bra jeg Liker dynamikken i sangene. Fine sanger til å teste annlegg med Gandalf the Grey: Jo...får tenke på det, om det blir en 10% warn eller ikke. Neida... Bare hyggelig Endret 12. september 2004 av Gef Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nja, jeg har vel ca. 100 cd'er/lp'er som er bedre. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Nja, jeg har vel ca. 100 cd'er/lp'er som er bedre. So? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Til å teste anlegg med mente jeg. Var vel en indikasjon på at jeg mente de ikke var så altfor overdrevent passende til det... Men samme kan det være... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 helt grei klinemusikk fin sang. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 har den japanske (høres japansk ut) jc reklame sangen.. den er genial Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 har den japanske (høres japansk ut) jc reklame sangen.. den er genial Den fra den andre reklamen, gidder du å sende meg et "lytteeksempel"? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 har den japanske (høres japansk ut) jc reklame sangen.. den er genial Den fra den andre reklamen, gidder du å sende meg et "lytteeksempel"? ? tok den ikke Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Det er en svensk gruppe med et medlem fra Kent tror jeg. Husker ikke navnet. Den som blir brukt i Part 1 heter "Don't Turn Away" Endret 16. september 2004 av Eksos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå