Rikky Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 smart å velge btx kasse til atx komponenter... Hva slags kasse snakker du om? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Rikky Skrevet 13/09/2004 : 15:00 (Shadow_iX @ 13/09/2004 : 14:57) smart å velge btx kasse til atx komponenter... Hva slags kasse snakker du om? Han snakker om kassen som dahle har valgt. Kassen er vel optimalt laget for BTX, men det skader ikke å putte inn et ATX kort der. Den eneste feilen med denne kassen er vel et det skulle vært innsug av luft forran i den øvre delen også. Endret 13. september 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Har du fått fixet alle problemene med HK`et? Vil du eventuelt anbefale dette? Endret 13. september 2004 av Drizt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Dessverre intet nytt på HK fronten. Lever ennå i den tro om at det kommer en svimlende bra BIOS snart Da blir det rock'n roll og klokketid for meg Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Håper det, venter et Gigabyte kort hjem på døren hvert augeblikk Det regner i Bergen så å hente dyrbare komponenter på postkontoret blir uaktuelt. Endret 13. september 2004 av Drizt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Håper det, venter et Gigabyte kort hjem på døren hvert augeblikk bestilit det etter / før lest denne artikkelen her? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Før. Har allikevel lest mye bra om Gigabyte sine kort ellers på nettet. Det kommer nok en bios oppdatering. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Det kommer garantert en BIOS som fungerer. Det er da morroa begynner. Dog spendt på hvordan det går med klokkinga til deetee. Her blir det action uten like .D Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vel, fortsatt i tvil på den nye biosen, men ser ut til at F4L faktisk har reelle temperaturer. I bios viser den ikke helt korrekt, men NV panelet til nForce driverne viste nå en teperatur på 30grader. Noe som kan stemme godt. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Litt off topic, men fikk kortet nettopp. Med drops fra Netshop Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *dårlig tid* Hvem blir den heldige eier av monsteret når artikkelserien er ferdig? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvem blir den heldige eier av monsteret når artikkelserien er ferdig? Øivind sa han skulle gi pc'en han selv har betalt for til meg etter dette. (Lurer på hvor mange ganger det er nevnt at han selv har kjøpt den nå. ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Hele PC'n er nå solgt til en millionær i Midt-Norge. Herligheten gikk for 75 k. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hele PC'n er nå solgt til en millionær i Midt-Norge. Herligheten gikk for 75 k. Dumpingpris , har du jobba på elkjøp :!: Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gratulerer med salget Øivind! 75k - ikke værst ! Jeg har tatt dine anbefalinger til ettertanke og vurder nå et intel system med vannkjøling. Har satt opp mine to alternativer her. Ellers må jeg få si at dette har vært MEGET interessant lesning - dere har gjort en kjempejobb! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 takker for fine tilbakemeldinger. Sånn gjør jo at vi som skribenter og testere gjør litt ekstra god jobb hver gang vi kommer med en artikkel. Men jeg påpeker at det desserten kommer alltid til slutt. Og den er alltid best. Vi gleder oss til deetee sin test Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hele PC'n er nå solgt til en millionær i Midt-Norge. Herligheten gikk for 75 k. Snekker'n ? :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hele PC'n er nå solgt til en millionær i Midt-Norge. Herligheten gikk for 75 k. Snekker'n ? :!: Ikke er jeg millionær og ikke kjenner jeg en heller , ei heller bor jeg i midt-norge Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 PC'en min bruker 1 minutt og 35 sekunder på PI testen (P4 2.2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå