Kenny000 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har du det "beste av det beste": Ja!Er det verdt det: Sannsynligvis ikke... Det er bra du sier selv det alle andre tenker.. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Øivind Dahle : Når dere skal overklokke systemet, så skal dere vel prøve å nå 450/1200 ++ på skjermkortet? Anbefaler da å modde BIOS'n på kortet til 1.5V for 3D. Kommer lenger da! Har snakket litt med Deetee - den klokkeansvarlige på IRC, og jeg tviler på at han stopper før det faktisk sier STOPP. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 haha.... 55k på nye deler = masse problemer. Men det jeg ikke helt skjønte var hovedkortet. bare daua det? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En annen ting: Hvilken jobb har du Øyvind, siden du har råd til å blåse av 60.000 på en datamaskin? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kan problemene mie skyldes at jeg kjører minnene på default 2,5 volt ? Jeg har 2gig av dem og kan varme samt for lite volt gjøre at maskina krasjer ? Får du blå skjerm når den krasjer? Bruk Memtest86+ (følg fremgansmåten her) og test minnet ditt for feil. Selv 2.7v er i minste laget for disse brikkene, så du bør nok peise på med mer strøm Lenke til kommentar
kasol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 har vurdert memtest ja... men er litt datanoob og det så litt komplekst ut Ja skjermen blir blå og det kommer error og maskinen restarter. Dette skjer veldig raskt. Så jeg rekker ikke å lese feilmeldingen på den blå skjermen. Skal prøve volt justering når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 har vurdert memtest ja... men er litt datanoob og det så litt komplekst ut Ja skjermen blir blå og det kommer error og maskinen restarter. Dette skjer veldig raskt. Så jeg rekker ikke å lese feilmeldingen på den blå skjermen. Skal prøve volt justering når jeg kommer hjem. Memtest er svært enkelt å bruke. Bare følg instruksjonen i den linken. Lykke til. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Er heldig som har en slik sammboer heheIkke mange av det slaget. flott og forståelsesfull samboer. Du ser forresten bilde av henne i artikkelen: http://www.hardware.no/tester/annet/superp...l3/skjermer.jpg Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hadde trodd denne pcn skulle få noe høyere score.. Eneste 3Dmark01 som ligger spesielt høyt. Tviler på at denne pcn klokker spesielt langt da tempraturen allerede er for høy i kabinetet. Den beste investeringa for denne pcn må være vannkjøling til cpu og gpu. Uten dette vil ikke geforce 6800 ultra kortet klokke spesielt lang. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 mens deetee skal ta den så langt den kan gå på vann, sitter jeg å ser på ekstremkjøling.... Deetee svarer på alle spørsmål om systemet når han kommer. Jeg sitter her med nesten 40 i feber.... Lenke til kommentar
skyline Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Dahle: Hun til venstre? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 nesten ingen problemer med pcen eller da :!: bestille fra dell neste gang? Dell? Må nok over til Alienware for å få et tilsvarende system om det skal være ferdigbygget. Har du ikke sett Dell Dimension XPS ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Uffda syk , hørtes ikke bra ut . Men uansett hva en måtte mene om både pris og ytelse er iallefall dette noe av det peneste oppsettet jeg har sett , tror nok de fleste her kan være enig med meg der . Lenke til kommentar
yoga Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Meget innteresang og morsom serie å lese.. Men, det store spørsmålet jeg stiller meg er, hvordan ville 3dmark poengene sett ut om man hadde gått for et socket 754 system og en langt billigere prosessor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) "Hjelp, jeg skal ha ny PC " er en kategori hvor man kan få hjelp og råd. Her florerer det av en rekke brukere som sitter inne med gode kunnskaper. Takk, I feel mentioned Endret 12. september 2004 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 øyvind? likte du ikke kabinettet...send det til meg:p lianli kabinetter mottas med takk Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 helt SYK score i 3dmark på standard test Vel, syk og syk. Har 12900 poeng i 3dmark 2003, og 25500 poeng i 2001. Standard, det er med en cpu til 1/10 del av prisen, (Amd XP2400Mobile) Hehe... Har du over 25k med en AMD XP ? Uklokket? Får vi se comparelink kanskje? PS: WR med AMD XP er 25800, og det er med 3.3Ghz på cpu og over 260 bus. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 fett lesning,men for et tragisk hk haha :!: tror neppe jeg vurderer gigabyte neste gang jeg bygger pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå