Gå til innhold

TEST: Vi anskaffer en super-PC: Del 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øivind Dahle : Når dere skal overklokke systemet, så skal dere vel prøve å nå 450/1200 ++ på skjermkortet? Anbefaler da å modde BIOS'n på kortet til 1.5V for 3D. Kommer lenger da! :cool:

Har snakket litt med Deetee - den klokkeansvarlige på IRC, og jeg tviler på at han stopper før det faktisk sier STOPP. :)

Lenke til kommentar

har vurdert memtest ja... men er litt datanoob og det så litt komplekst ut :cry:

Ja skjermen blir blå og det kommer error og maskinen restarter. Dette skjer veldig raskt. Så jeg rekker ikke å lese feilmeldingen på den blå skjermen. Skal prøve volt justering når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
har vurdert memtest ja... men er litt datanoob og det så litt komplekst ut :cry:

Ja skjermen blir blå og det kommer error og maskinen restarter. Dette skjer veldig raskt. Så jeg rekker ikke å lese feilmeldingen på den blå skjermen. Skal prøve volt justering når jeg kommer hjem.

Memtest er svært enkelt å bruke. Bare følg instruksjonen i den linken. Lykke til.

Lenke til kommentar

Hadde trodd denne pcn skulle få noe høyere score.. Eneste 3Dmark01 som ligger spesielt høyt.

Tviler på at denne pcn klokker spesielt langt da tempraturen allerede er for høy i kabinetet. Den beste investeringa for denne pcn må være vannkjøling til cpu og gpu. Uten dette vil ikke geforce 6800 ultra kortet klokke spesielt lang. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

"Hjelp, jeg skal ha ny PC " er en kategori hvor man kan få hjelp og råd. Her florerer det av en rekke brukere som sitter inne med gode kunnskaper.

Takk, I feel mentioned ;)

:whistle:

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
:wow:  :scared::blink: helt SYK score i 3dmark på standard test :wow:

Vel, syk og syk. Har 12900 poeng i 3dmark 2003, og 25500 poeng i 2001. Standard, det er med en cpu til 1/10 del av prisen, (Amd XP2400Mobile)

Hehe... Har du over 25k med en AMD XP ?

Uklokket?

Får vi se comparelink kanskje?

PS: WR med AMD XP er 25800, og det er med 3.3Ghz på cpu og over 260 bus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...