bergetun Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er veldig interessert i å vite om Gigabyte sine hovedkort på socket 754 lider av de samme problemene som dette. Har veldig liten lyst til å begynne å flashe HK hvis det fører til så mye tull. Jeg har samme hovedkortet i socket 754 og er stor fornøyd. . Har flashet med @bios programmet flere ganger (bygget pcer for kammerater) uten at jeg har hatt noe problemer. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Overklokking...? kan du ikke lese? Det står jo tydelig at det kommer en del 4, som tar seg av akkurat det Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fatale hendelser - knakk connectoren til min raptor disk... Huff.. Godt å se at det ikke bare jeg som har klart det.. Gikk litt fort i svingene når jeg skulle sette opp mine 2 74GB raptor disker i raid0, klarte å knekke SATA(n) connectoren på den ene diskern.. Jeg og har klart det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Uh. Godt å se at man herjer med en maskin, men det skremmer meg fremdeles at man kan bruke så mange penger på en maskin I alle fall på en gang. Ikke for det, det er sikkert verdt det, men jeg tror nok de flestes bedre halvdeler hadde satt seg på bakbeina om man hadde kommet med en ide om å investere 50000 i det enkelte ser på som unødvendige greier. Men igjen, det er bra at noen gjør slike stunt, og du får gi samboeren din en ekstra god klem for at hun aksepterer dette forbruket... Det er vel med denne "hobbyen" som de fleste andre du ha et budsjett du viser dama og et som stemmer med virkeligheten Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Øivind Dahle : Når dere skal overklokke systemet, så skal dere vel prøve å nå 450/1200 ++ på skjermkortet? Anbefaler da å modde BIOS'n på kortet til 1.5V for 3D. Kommer lenger da! Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Gleder meg til å se hvor langt det går i 3dmark med litt saftig overklokking... Mitt P4 system oppnår over 13k.. (med default kjølere) og det har kosta langt under så mye så om ikke "super-pc"en klarer 14-15 tusen blir jeg skuffa.. 1ting.. hvorfor ddr ram? RD > ddr investere i RD maskin må jo være langt bedre enn ddr... Lenke til kommentar
kasol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Kan problemene mie skyldes at jeg kjører minnene på default 2,5 volt ? Jeg har 2gig av dem og kan varme samt for lite volt gjøre at maskina krasjer ? Jeg tror jo nå at det kun er skjermkortet som er problemet. Edit: øyvind har du prøvd BFV med oppsettet ditt ? og de beta driverne ? Endret 12. september 2004 av kasol Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Når vi er inne på Lianli; noen som har efaring med dette:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277BLurer på ett til serveren min. Har det selv og er meget fornøyd, send gjerne PM hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Veldig bra artikkel... men tror jeg ville valgt to pcer til 25000 enn 1 til 50 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 veldig bra artikkel serie har selv lianli PCV2100 og jeg har ikke noen av de problemene som trådstarter skriver om, men da mitt er større så Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neste spørsmål må da bli...hvem overtar herligheten når dere er ferdige? Auksjon på E-bay? :!: Eller blir det Øyvind_Dahle som "overtar" den...hehe Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg ser at veldig mange her har greid å ødelegge SATA connectoren på raptor diskene sine. Skal det virkelig så lite til for at de knekker? Eller er dere bare kløner ? Endret 12. september 2004 av Dafe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neste spørsmål må da bli...hvem overtar herligheten når dere er ferdige? Auksjon på E-bay? :!: Eller blir det Øyvind_Dahle som "overtar" den...hehe Dette er Dahle sin private maskin. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg hører veldig mange her har greid å ødelegge SATA connectoren på raptor diskene sine. Skal det virkelig så lite til for at de knekker? Eller er dere bare kløner ? de må være klønete Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neste spørsmål må da bli...hvem overtar herligheten når dere er ferdige? Auksjon på E-bay? :!: Eller blir det Øyvind_Dahle som "overtar" den...hehe Dette er Dahle sin private maskin. som han sikkert vil gi bort til en eller annen forumbruker Lenke til kommentar
kasol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fint oppsett Kasol. hvor mye for herligheten? sikkert 30k+ Overkilll med rammen ser det ut til . Lenke til kommentar
kasol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg ser at veldig mange her har greid å ødelegge SATA connectoren på raptor diskene sine. Skal det virkelig så lite til for at de knekker? Eller er dere bare kløner ? I mitt tilfelle var satt den skikkelig fast og jeg brukte rett og slett for mye makt Gjør liksom ikke slikt til vanlig da. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neste spørsmål må da bli...hvem overtar herligheten når dere er ferdige? Auksjon på E-bay? :!: Eller blir det Øyvind_Dahle som "overtar" den...hehe Dette er Dahle sin private maskin. oops...det visste jeg da ikke! Uansett..grattis med supermaskin Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er glad for at jeg gjorde det rette når jeg valgte å vente på en konkurrent til gigabyte-kortet på det norske markedet. Hadde lest tester av kortet på forhånd der det ikke akkurat overbeviste, så jeg bestemte meg for å se hvilke alternativer jeg fikk om jeg ventet en måned eller to.. Kjøpte MSI K8N Neo2 Platinum når det kom ut, og er meget fornøyd nå. Ingen problemer med chipset/bios-oppdateringer, alt er bare bra. Og maskina går som ei kule. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 FLott artikkel Gleder meg til del 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå