erikindre Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg kjøpte et DLink DWL-G650 trådløst kort hos datakjeden Bergen for 465,-. Dette kortet var det bare rot med, og etter å ha leverte det tilbake til datakjeden fant de ut at kortet fungerte fint og at det trolig var en kompatiblitetsbroblem mellom kortet og min laptop. Jeg fikk bytte kortet, men det eneste tilsvarende de hadde inne var et linksys kort som kostet over 100 kroner mer. Jaja, så får jeg betale det da, tenker jeg. Men så slenger fyren kortet ned i posen min og sier at jeg kan få det til samme prisen i stedet for dink kortet, så lenge han ikke taper på det så! Nå sittet jeg altså med et Linksys (Cisco) kort uten å betale en krone ekstra. Sinnsykt bra av datakjeden! Endret 12. september 2004 av erikindre Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Enda en salgsmetode du må fortelle vennene dine om Samme som når jeg kjøpt GeForce 5600 256mb for 2år sia. Så fikk jeg det 100kr billigere grunnet at jeg ikke hadde mer enn 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå