K.. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hei! I går fikk jeg ett merkelig problem med PC-en. Etter jeg logget inn gikk det ca 3 minutter så frøys PC-en helt. Musa låste seg og jeg kunne ikke trykke noen taster. Etter litt om og men bestemte jeg meg for å formatere. Nå, etter jeg har formatert og kommer inn i windowsinstalasjonen, fortsetter problemet. PC-en fryser og musa kan ikke beveges. Hva kan være galt? Er det hardisken som har tatt natta? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 kommer det lyder ut av harddisken? hvilken windows er det? hvilken type harddisk er det? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Er windows XP.. Kommer ingen spessielle lyder av disken, som forøvrig er en WDC Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvor gammel er den? er det Xp home lr pro? jeg fikk samme problemet en gang og da var det cdrommet og harddisken som hadde tatt kvell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå