Beop Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 AAAAAARGH Pakken ligger ENNÅ i sandefjord! Må være noe rart med stavangermottaket for post, for har en annen pakke på vei også, men den har heller ikke ankommet stavanger, bare ligget 1.5 døgn i trondheim... Begynner å bli urolig her ass! Lenke til kommentar
taulen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hmm, rart. Kjipt for deg, eg gler meg Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 kjøpt Identisk pc med 1gb ram hos psdata.no til 15k xD spør om student-tilbud så får du det nok. Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kjedelig da Beop! Gleder meg selv, men uhmm, får den vel ikke på 2~ uker Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ikke identisk da.. men samme specs utenom 1gbram.. Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ikke identisk da.. men samme specs utenom 1gbram.. Er jo "samma" greia, "no-name" pc , så er like specs utenom de små custom tinga man kan gjøre ja Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 AAAAAARGHPakken ligger ENNÅ i sandefjord! Må være noe rart med stavangermottaket for post, for har en annen pakke på vei også, men den har heller ikke ankommet stavanger, bare ligget 1.5 døgn i trondheim... Begynner å bli urolig her ass! Det er heilt klart noko galt der! Ein venn av meg kjøpte ein LCD skjerm fra Komplett. Den kom til Stavanger i dag tidlig (der den skal leverast), for så å bli sendt til Oslo!?! Sjekka adressa på ordrebekreftelsen, og den stemmer. Trur dei har ansatt ei kløne på pakkemottaket i Stavanger! Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Woho! Da er pakken kommet Skal hentes idag!! Gleder meg som en unge Endret 23. september 2004 av elindse Lenke til kommentar
taulen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 samme her, da kommer vel begge med oppdateringer utover kvelden? Lenke til kommentar
Beop Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Jalla posten da...! Pakkene er i stavanger nå, kom klokka 12 i morges... Vet at posten får inn pakker rett før stengetid hver dag, så kjipt hvis den kommer inn nå rett før 5 og jeg ikke får henta'n... Får bli i morra uansett da. Finner ikke nr til lokale postkontor, so be it. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Helt nydelig maskin :D Bilder kommer vel senere Endret 23. september 2004 av elindse Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Gratulerer da, elindse *venter i spenning på grønn dato* Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg synes ikke pc'en var så "Plastic Fantastic" som folk ville ha det til.. Helt stilren og pen.. En ting jeg lurer på, skal ikke SpeedStep kjøre NED klokkehastigheten på cpu'en? Hos meg står den på 1.7Ghz konstant Noen som har peiling? Har foreløpig ikke rukket å teste f.eks. 3dMarks osv. Men det kommer vel Foreløpige negative ting - Merkelig lyd fra høytalerene - Mongo volumjustering. DEt er plastic fantastik det Men uansett.. Alle som venter på denne pc'en! GLED DERE!! Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 En kompis har PSdata sin versjon av denne pcen, "Tundra 1557", synes overhodet ikke den er noe mer plastikk enn andre pcer, eneste minuset er høytallerne, men hvem bryr seg om de.. headphones > all på bærbare pcer Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Enig med deg der Blir bare mer og mer fornøyd med pc'en. Jo mere jeg bruker den!!! Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det med hastigheten gjeng på kva strømsparings profil du kjører elindse. Om du har "Alltid på" så gjeng aldri hastigheten ned (såvidt eg har skjønna det). Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis dere vil ha benchmark tester til Netshop 1557 se her! - 3DMARK03 - 3DMARK01 - AQUAMARK3 Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Om du har "Alltid på" så gjeng aldri hastigheten ned (såvidt eg har skjønna det). Jeg kjører med "Bærbart oppsett" på den.. Funker det bare uten netttilførsel? Altså bare med batteriet? Får plundre litt idag Lenke til kommentar
zvein Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bestilte meg en nå nettopp! Orka ikke vente på at DVD brenneren med DS og +/- støtte skulle komme inn Håper på å få den om ikke lenge Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nå funka speedstep systemet Driver å laster ned directx 9 nu. Tar en 3dMarks sjekk..=) (genialt når man sitter på dedikert 50mbit linje rett til laptopen heh.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå