Beop Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ah, der var den levert står det... Så var det bare å vente på at posten skal ri eslet sitt frem til postkontoret her (må vel teknisk sett ri eselet til oslo først, og så til stavanger, og SÅ til egersund, TUNGVINDT!)... Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Argh, nå står det plutselig 25.09 på min.. begynner og bli irriterende Vi får komme med en liten oppdatering på dette her siden det virker som om mange av våre gode kunder følger denne tråden. Som dere sikkert har fått med dere fikk vi inn en sending i går (som vi skrev tidligere at vi skulle) og da fikk vi sendt ut endel PC-er i dag. Neste sending forventer vi at kommer til oss fredag eller mandag, men vi tør ikke bekrefte dette 100% før vi får sendingsdokumenter etc. Denne sendingen er det såpass størrelse på at vi vil få levert alt vi har i ordre nå samt trolig også ha endel tilgjengelig på lager Produktet er fremdeles vrient å få tak i, så vi er usikre på når neste leveranse etter det vil komme. Håper dette gir dere litt svar på det dere lurer på, og vi takker for oppmerksomheten ! Mvh Svenn-Aage, Netshop Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Glimrende Netshop, min pc er på vei men veldig bra at dere oppdaterer oss her på HW Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jepp.. 6+ for netshop.no Lenke til kommentar
taulen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ja, 6+ fra meg også, veldig bra. Imotsetning til den tråden om pcutstyr som går her hehe Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jau klar 6'r, meget rask respons på alle mailene jeg har sendt men, håper jeg får den før 30.09 iaff Lenke til kommentar
taulen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Men hørde noe snakk om palstikk følelse. kan andre avkrefte det, please Hehe. Går vel bra uansett, har jo hørt så mye bra om denne maskina. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den er vel stortsett laga av plastikk, så det er vel ikkje lett å avkrefte. Veit ikkje heilt kva problemet med det er da. Kva er det folk har tenkt å gjera med dei bærbare? Slå ball? Seriøst, den er av plastikk, og føles som plastikk. Tåler sikkert som eit resultat noko mindre enn den andre dei nevner. Personlig har eg ikkje eit problem med dette, men om maskina di kjem til å bli behandla dårlig så er det kanskje eit problem. Trur vel det er andre ting som blir ødelagt før kabinettet men, som for eksempel HD. Lenke til kommentar
vandelayphoto Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som mente høyttalerne var dårlige, isåfall; hvor dårlige? Er det f.eks en lidelse å se en DVD? Kjartan Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Um, korleis kan ein sei det på ein god måte...? "Kjøp deg eit bra headset med ein gong" dårlige . Veit ikkje kor gode eller dårlige høgtalerane er i forhold til andre bærbare, men har vel intrykk av at dei fleste bærbare er ganske dårlige på dette området. 1557 er i alle fall det, så headset er nok tingen. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 bestillte 512 mb ram til fra Netshop, sendte mail til dem og ba dem sette opp bestillingen kl. 23.00 i går kveld, nå er den sendt Lenke til kommentar
Beop Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Noen som har fått noe framdrift fra postens side? Min ligger fremdeles på Stokke og samler støv! Trodde den ble sendt mot destinasjonen i morges, slik som vanlig pleier å skje med bestillinger... Ligget på posten der siden klokka 18 i går, kjedelig Lenke til kommentar
taulen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 min er kommet til bergen, og er mest sannsynlig på vei til Voss, der den har sin endestasjon. Kanskje jeg kan hetne den idag med kollinummeret Satser på det, var i bergen tidlig idag Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 21.09.04 19.28 Innlevert postterminal 3169 STOKKE 22.09.04 12.15 Registrert omlastingsterminal 5020 BERGEN Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Min er i Trondheim nå.. Og det er 5 mil til Stjørdal (der jeg skal hente den). Forhåpentligvis blir den kjørt ut ikveld. Og jeg også kan hente den ut med kollinummeret. Hadde vært utrolig kjekt. Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 21.09.04 19.33 Innlevert postterminal 3169 STOKKE 22.09.04 11.11 Registrert omlastingsterminal 7007 TRONDHEIM Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så her langt har min kommet: 21.09.04 19.52 Innlevert postterminal 3169 STOKKE 22.09.04 07.28 Videresendt 0024 OSLO Skal helt til Tromsø den, forhåpentligvis uten mellomstasjoner... Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Enda Rød dato på min, 26.09 nå håper på 26.09 i mårra ass Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fikk min Netshop 2 dager etter bestilling jeg, var så fornøyd med pc'en at jeg nå har bestillt meg 512 mb ram ekstra, det får jeg i morra tror jeg Lenke til kommentar
taulen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg bestilte med 1024 ram Min er bekrefta at jeg kan hente den imorgen klokka 07.00 på postkontoret Men kan desverre ikke før etter skolen Men det går bra hehe. Utrulig at en pakka kommer fortere til Trondheim, enn til Bergen :S fra Sandefjord. Hehe. Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nice, haha du får komme med en rapport i mårra da, hehe Lenke til kommentar
taulen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 det er kalrt eg skal det, det fortjener dere, skal få MASSE bilder og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå