Magsf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det en mulighet for å få mer kjøling i pcen når jeg har 5 vifter i hvert sitt viftehull og så en systemkjøler i en pci slot? Noen som har noen tips? Trenger å få pcen litt kaldere Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vannkjøling? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Fyfan jeg hater når hw.no klikker. Kommer alltid to poster etter hverandre, jeg må virkelig unnskylde dette. Endret 12. september 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kjøp kraftigere vifter, ny skjermkortkjøler og ny CPU-kjøler. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 lag noen hull i dørene... du sa ikke noe om hvor viftene dine satt, eller korleis kabinett du har. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 *Tenke gjennom vifteplassering to ganger. *Lage flere viftehull med kraftigere vifter. *Større ribber på GPU, CPU Mosfets osv. *Vann+peltier - Fasekjøling. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har dette kabinettet! Og jeg har borra viftehull i toplokket. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Bytt til et kabinett av metall, du! Da får du myye kjøligere kabinett. Plast isolerer godt varme. (Dessuten ser det teit ut.) Og metall leder varmen ut i tillegg til viftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå