daaagi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er dette den nye avtageren til den kjente 173t? Kan se ut som 173t har falt ut fra markedet. Har noen erfaring med denne skjermen? Leste hardware.no test av denne skjermen, men vil gjerne høre erafringer fra andre brukere også. -daaagi Lenke til kommentar
Spook Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har hatt denne skjermen en måneds tid nå og er meget godt fornøyd med den. Kjøpte den i Singapore for rundt kr 3000,- og til den prisen så var den jo et "røverkjøp". Skjemen er meget god til mitt "all round bruk", skarp og fin til vanlik "kontorbruk", god fargegjengivelse for bilde- og videoredigering samt film-titting og ingen merbar/plagsom "ghosting" i FPS-spill. Skjermen har meget bra kontrast og innsynsvinkel. Den hadde ingen døde pixler, det sjekket jeg for sikkerhets skyld i butikken hvor jeg kjøpte den. Det eneste lille problemet er litt gjennomskinn fra bakgrunnsbelysningen helt øverst og nederst i skjermen. Men det vennet jeg meg fort til og nå merker jeg svært lite. For meg er dette synlig kun i de svarte "sørgekantene" oppe og nede i skjermbildet når jeg ser film i 16:9 format. Alt i alt kan jeg anbefale denne skjermen, selv til norske priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå