Gå til innhold

Jeg skal bygge ny pc, trenger litt info!

Anbefalte innlegg

Godag folkens!

Eg e isje så dreven med databygging og slikt, så eg håper noen som kan dette kan svare meg på litt ting.

Spesifikasjonene på min nye pc ser ihvertfall slik ut:

-[CPU] Intel Pentium 4 540 3.2 GHz 1MB

-[3DKort] Sapphire Radeon X800XT 256MB 2xDVI PCI-E

-[Harddisk] Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA

-[Hovedkort] MSI 915G NEO2 Platinum Mainboard S775

-[Minne] Corsair Value S. PC4200 DDR2 512MB KIT

-[skjerm] NEC 1760 NX

-[Kabinett] Har ikke valgt!

-[Vifter] Har ikke valgt!

-[strømforsyning] Har ikke valgt!

-[Tastatur] Logitech Internet Navigator Keyboard

-[Mus] Logitech MX510

Det er d jeg hittil har bestilt, hva mer trenger eg for å få dataen til å forbli oppegående slik at eg kan bruke den. Kom med eksempler på hva mer eg trenger, litt viktig.

Jeg har 2 kompiser som skal få bygge dataen for meg, de har sprøe ideé'er på ka eg trenger og børr kjøpe, men ser oppsettet mitt bra ut eller er d noe eg må ordne på?

Jeg er takknemlig for all info dere som kan dette kan gi meg. Sett gjerne opp nye oppsett for meg, men viktigst av alt er om dere kan se ka eg kan gjøre videre for at dataen skal kunne funke, liksom ka eg trenger av deler!

På forhånd takk:

MVH

André Svanevik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lommeboken min er ikke av den tykkeste, det sier stopp en gang for å si d slik. Men det kommer no inn litt penger hele tiden, så på sikt skal det gå fint. Der jeg hadde skrevet at jeg ikke hadde bestilt delene må jeg ha noen anbefalinger fra folk, jeg må ha et kabinett med god luftgjennomstrømning. Det må være aliminium og det må se fint ut. Trenger ikke lys og disco inni kabinettet for ingen skal kunne se hva jeg gjemmer inni der. ikke for dyre kabinetter da, men et brukbart et....har noen idéer på hvilket jeg kan kjøpe?

mvh André

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...