bnezofil Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) fant en rar ting inne i maskinen i dag. jeg har ikke særlig peiling på data, men denne stod ved siden av prossessoren. noen som vet hva det er? Endret 12. september 2004 av bnezofil Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 OK! Som sagt har jeg ikke peiling på denslags om data. men, man lærer så lenge man lever... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Det er minnet inne i maskinen din. Tror nok du bør få den på plass igjen. Bare et tips: ikke lodd løs de store brikkene fra hovedkortet og ta bilde av dem også. Endret 12. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ligner mistenkelig mye på et munnspill Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 hehe, det er en gammel maskin som ikke er i bruk. greit å leke seg med... Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 WTF, er det datagrafikk man ser der? eller har jeg sittet for lenge foran maskinen i strekk igjen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 OK! Som sagt har jeg ikke peiling på denslags om data. men, man lærer så lenge man lever... Om RAM (minnet), om hovedkortet og hvordan det er sat sammen. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Dette er en Minne-brikke som du må få på plass i maskinen din fortest mulig om du ikke har noen flere minne brikker Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis dette er dødsens seriøst så unnskylder jeg meg, men kommer du deg på forumet her vet man forhåpentligvis hva det der er.. Men vet ikke hvor stor datakunnskapen er nå for tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå