Salty-B Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 hei, er det slik at hvis man spiller med ett dårligere kort, så ser man ikke like bra detaljer selvom man setter alt på fullt? som om man hadde hatt ett bedre? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hei, er det slik at hvis man spiller med ett dårligere kort, så ser man ikke like bra detaljer selvom man setter alt på fullt? som om man hadde hatt ett bedre? Hvis kortet foreksempel bare støtter DX8 så går du glipp av effektene som krever DX9. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 har nettopp bytter fra ett radeon 9200 dx8 til ett 9800pro dx9. Må si at det ser mye bedre ut nå! Vannet ser utrolig mye bedre ut..... Men funker å spille med 9200 hvis man setter alt på low...selv om man da går glipp av mye fine detaljer..... Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg kjører med p4 3.4Ghz@ 3.9Ghz. Skjermkortet jeg bruker er POV 6800 Ultra. Da skjører jeg 1600x1200 med allt av effekter på. Tilomed jeg kan se visse steder ved for eksempel helt i begynnelsen man går ut fra skipet og ser utover øya så dropper framsen ned til ca 30fps. Så jeg må nok være enig med gutta at det er nok kortet ditt som er flaskehalsen i ditt system,hvis du vil ha på allt max i Farcry. For å kjøre det spillet på maks så krever det ett godt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå