BrukerSlettet Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Kjøpte en dvd spiller på expert forleden. Jeg fikk med et ark om hvordan gjøre den sonefri. Men på punkt 2, står det "insert the disc"... Men hvilken cd!? Noen som vet hvordan man gjør den sonefri? Regner med at dette ikke er ulovlig ettersom expert sier hvordan jeg gjør det. Endret 12. september 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
striky Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du må nå nesten si hva slags modell det er snakk om da Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det ville vært en bra begynnelse ja.... Deretter kan jeg nok hjelpe deg.... Lenke til kommentar
striky Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sonevalg-oppskrifter finner du forresten her: http://avnett.no/Sections.html (på norsk) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Det er snakk om en Sony AVD-LS10... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) ikke noen som kan hjelpe? EDIT: fant ikke dvd-spilleren på siden du linket til. Endret 15. september 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kjøpte en dvd spiller på expert forleden. Jeg fikk med et ark om hvordan gjøre den sonefri. Men på punkt 2, står det "insert the disc"... Men hvilken cd!? Noen som vet hvordan man gjør den sonefri? Regner med at dette ikke er ulovlig ettersom expert sier hvordan jeg gjør det. Den er nok helt sikkert ikke sone_FRI_ ... den er nok sone_valg_ Prøv å bruk en hvilken som helst dvd fra en annen sone enn hva spilleren er satt til. Forøvrig, sonevalg er bedre enn sonefri imho Lenke til kommentar
striky Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tror nok du bare må prøve å sette inn en disk fra en annen sone og se hva som skjer. Hva lyder de andre postene på arket du fikk? Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kanskje denne linken kan hjelpe, selv om det ikke er akkurat samme spiller.... http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Sony+AVD-S10 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Går vel an å få fikset det på et verksted? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Expert butikkene har egen software for å gjøre denne sonefri. Dette lastes via en CD. Dra tilbake til butikken, og få det gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå