Spragleknas Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hastigheten varierer ... kalles Cool and Quiet les her http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...5E10272,00.html Ang. ditt problem; med nærmere ettertanke tror jeg hovedkortet blir for varmt.... prøv å "stress" maskinen litt og les av tempen på hovedkortet (med f.eks. everest ) last ned Everest Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ser frem til bilder.... Skal fikse noen bilder når jeg får lånt et kamera og er FERDIG med greiene.. ser helt for jævlig ut nå.. må også demontere pcen for å fjerne støv som har kommet inn Lenke til kommentar
manav Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fant ut av det spørsmålet mitt litt lengre oppe.Men er det mulig og bruke kontrolen til feks winamp eller andre ting? Jeg får ikke til å bruke fjerkontrollen i det heletatt. Sensoren er plugget inn i USB porten og lyser, batteriene er i fjernkontrollen og også her lyser det når jeg trykker på en knapp. Likevel ingen reaksjoner på skjermen. Ellers noen som har funnet annet software en PowerCinema? Det er utrolig klønete å bruke egentlig..... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 prøvd mye rart.... søk på X10 remote control Lenke til kommentar
manav Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 prøvd mye rart.... søk på X10 remote control Fant ikke noe om fjernkontrollen, har derimot funnet en del software som kan brukes.. Søkte bare litt på download.com men ingenting som er noe særlig bra synes jeg, er ikke interessert i å ta opp fra camcorder tv osv.. vil bare se på tv, enkelt og greit, og ha oversiktlig måte å surfe gjennom kanaler på. Kanskje powercinema ikke er så ille likevel. Noen som kan forklare meg hva de gikk gjennom får å få fjernkontrollen til å virke? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Du må instalere PowerDVD (og alt det der.... er jo mange)... prøv å avinstaler dette for deretter å instalere det igjen Lenke til kommentar
dwarrel Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 heisann, er det noen som har kjøpt og installert mer minne i denne maskinen med vellykket resultat? Blir liksom ikke helt klok av alle innleggene her hvor noen får twinmos til å fungere, men med redusert ytelse. Noen som kan anbefale en type minnebrikke som fungerer tilfredstillende. Er det best å bytte ut den som står i, og erstatte med 1-2 nye (2x512/1gb) ram brikker? Ps, til deg som lurer på hvordan du kan få fjernkontrollen til å fungere, så må du installere den cinema tingen...den installerer visstnok driveren som trenges i samme operasjon Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Geil value funker.... får ikke 2 X 512 @ 400 (CL2.5) ..... kjører @333MHz med CL2 Kan jo ikke stille en drit i bios (unntatt 1t eller 2t) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) dobbel Endret 16. desember 2004 av Okay Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ikke lest gjennom hele topicen, men er det noen som har en link til RAM brikker til denne PCen?? Identisk RAM som sitter i maskinen fra før.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 det får du nok ikke.. heter Swissbite eller Swissbyte CL3 minne Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vurderer å oppgradere RAMen jeg. Burde da denne passe til den som alt er i? Vet ikke om jeg tør å satse på Twinmos siden flere her fikk blandet resultat... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 det vil bli "tull" da den du har ssv. er CL3 .... dvs. at du ikke får kjørt den nye brikka på CL2.5 men CL3. Mon Corsair passe så godt som alltid... styr unna twinMos Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ok, men i spesifikasjonene her virker det jo som den også er 2.5 eller no.... (er ikke så dreven i det her at det gjør noe). "Clock Cycle Time CL = 2.5 CL = 3.0" Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 tror det som menes er CL2.5@333MHz ... i hvertfall sånn i praksis ned min brikke.... som jeg har byttet ut :-) Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok, men du tror det vil gå greit med den brikka jeg hadde framme istad selv om den ikke nyttes til sitt fulle potensiale? eller burde jeg se etter noe annet? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 ja... det er et godt valg. Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vet du om denne passer den gamle Coop pc'en også? Jeg har nå 256mb ram fra før av, +evnt. 512mb.. Skulle egentlig hatt 512mb når jeg kjøpte den, men det er det tydeligvis ikke.. Coop'en min Og ja, den brååker! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Så kjøp en til av den nye da Den er jo helt stille til vanlig. Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Så kjøp en til av den nye da Den er jo helt stille til vanlig. Er bare å bytte en vifte, og trenger da ikke en til, når det bare er minne jeg mangler, som i tilegg mangler på den i annonsen.. Fikk ikke svar om den minnebrikka passet men? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå