Pec Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som fikk en god ide når de leste denne testen ?http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10340 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Koster 1600,- ekstra da... litt mye?? Lenke til kommentar
Pec Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tenkte på vifte i bunnen av kabinettet for å få ned tempen... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 er en tanke... men kan like godt skjære hull på venstre suideb over CPU inntaket (utblåsning) og bruke en 60mm i bunnen foran (innblåsning) Lenke til kommentar
Pec Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har jo 2 stk 60mm i forkant av kabinettet nå, men jeg syntes de flytter for lite luft. Tror det vil fungere bedre med 1 stk 120mm i bunnen av kabinettet. HD tempen min ligger på 42-43 grader, men MB tempen ligger fortsatt på 50 grader slik den gjorde før jeg monterte viftene. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Må jo ha inn og utblåsing.... ellers får du vell overtrykk (evt. undertrykk)? Lenke til kommentar
kynast Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det noen av dere som har greid og avinstalere det etrust antivirus prog. som følger med , og instalere norton i steden... Lenke til kommentar
jabe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gå inn i Sikker Modus, fjern E-trust på normal måte. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Norton ???? Uff..... ville jeg aldir gjort.... Suger ressurser, gjør deg paranoid + masse feilmeldinger. Holder med AVG (evt AVAST eller annet gratisprg) Lenke til kommentar
jabe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 [quote name='smeboe' date='25/09/2004 : 20:26'] Bare sånn "for the record": denne har gått ut av salg, ikke sant? Sendte en mail i slutten av August, og da sa de de var tomme. Men siden har jeg sett 10-20 her på hw som har sagt de skal kjøpe den (dog har jeg aldri hørt noen som HAR kjøpt..) Tror jeg skal sende en mail nå også, forresten. oobs! [quote]Sendte mail til Coop og fikk svar: [quote]Dessverre er de helt utsolgt nå. Det kommer nok tilsvarende tilbud senere, uten at det er bestemt når. *******, Coop Norge[/quote] Jaja, gleder meg til neste tilbud [/quote] Fant det der ja! Men denne er interressant for oss som har nølt for mye: [url="http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=172020"]http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=172020[/url] Kilden virker ikke helt pålitelig, men det bør være et snev av sannhet i det, i og med at Rema har prøvd seg før. [/quote] Gode nyheter til de som ikke fikk fatt i COOP-PC'en; det kommer en ny kampanje om ikke så altfor lenge. En ladning på ca. 2000 PC'er skal selges i hele Norge. Eksakt tidspunkt vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) LOL Går det an og være så tom i hodet ? Hvis du tenker deg om så vet du hvorfor Endret 4. oktober 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) DP Endret 2. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) ???? Tror jeg er litt mindre "tom i hodet" ang. data enn deg.... EDIT: ref. til innlegget under: Nei, men jeg har hjulpet fyren med en del og blir litt provosert over utsagnet... Endret 2. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 La oss nå ikke krangle om hvem som er best på data Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Gode nyheter til de som ikke fikk fatt i COOP-PC'en; det kommer en ny kampanje om ikke så altfor lenge. En ladning på ca. 2000 PC'er skal selges i hele Norge.Eksakt tidspunkt vet jeg dessverre ikke. Jaaaa! (men nå har jeg begynt å sikle på pc med bedre skjermkort, og det virker som om det ikke er så gode muligheter for oc) Må tenke på dette... Lenke til kommentar
Pec Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nå sliter jeg litt. Har Installert en alt i ett Lexmark 3100 series skriver til maskinen. Nå henger den i flere minutter før den starter. Dersom jeg kobler fra USB kabelen før jeg starter maskinen virker den helt fin igjen. Ser at det er flere som har hatt problemer med USB. Er det noen som har funnet årsaken til at maskinen henger? Noen som kan tipse meg om en vei rundt dette problemet? Lenke til kommentar
jabe Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nå sliter jeg litt.Har Installert en alt i ett Lexmark 3100 series skriver til maskinen. Nå henger den i flere minutter før den starter. Dersom jeg kobler fra USB kabelen før jeg starter maskinen virker den helt fin igjen. Ser at det er flere som har hatt problemer med USB. Er det noen som har funnet årsaken til at maskinen henger? Noen som kan tipse meg om en vei rundt dette problemet? Forsøk å fjern Card-reader fra oppstart i BIOS, hvis dette ikke funker forsøk med oppgradering av BIOS, oppdaterig av USB fra www.viaarena.com Dette er et velkjent problem, hvis dette ikke hjelper må du foreløpig leve med dette. Koble fra printer før hver oppstart, er det noen andre som har løst problemet??? Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det bare jeg som synes denne maskinen bråker som ett helvette? Ehh..mildt sagt. Så du JEG76 nevnte noe med cool'n'quiet eller no, men hvor er dette? Hatt maskin godt og vel en måned nå, med 0 (!!) problemer så langt, etter SP2 også. Og det ENESTE som plager meg er den vifta. PB'en til broren min er helt lydløs, men min døver nesten tv'en på kvartvolum.. Du sa også at det ikke var floppy, det er det på min!!? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Ang. Cool and Quiet; http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10728 Skjermkort vifta lager litt lyd (ikke mye). PSU er ganske stille. CPU nesten helt stille (1300-1400 RPM @ 1GHz) Har ike floppy nei... men det står at det er det dersom du legger inn ny BIOS ... HVILKET DU IKKE BØR GJØRE (les over) Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Tror nesten jeg har fått en annen coop pc jeg nå.. Må undersøke mer nå gett. Edit: ATI Radeon 9600Xt her, 256mb ddram Da tydeligvis 512 på tv utgangen istedenfor håper jeg. Endret 8. oktober 2004 av Nitrisious-E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå