Spragleknas Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Tja... ikke kjøp twinmos til via brikkesett til amd64 sier nå jeg... ... nye bioser kan kasnkje gjøre susen? Pec: Kjenner det... interesant! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Når deler er inkompatible fungerer de som regel ikke i det hele tatt Stian2345 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Noen som vet hvordan man kan stille minnets timinger i BIOS?? Kjøpte selv en Twinmos 512MB brikke men fikk redusert ytelse når jeg kjørte den sammen med den som stod i. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Du kan ikke stille dette i BIOS (den er låst)... Som sagt: TwinMOS passer dårlig sammen med VIA K8T800 Prøv prg i vedlegg.... A64Tweaker.exe Lenke til kommentar
Pec Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har nå mottat viftene mine fra Microplex, men de klarte ikke sende med skruer og bare et filter.... Monteringen må derfor vente til i morgen. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 om man av en eller annen årsak har behov for å flashe dvdbrenner tilbake til "orginal" stand så ligger det firmware for dette her http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...4&manufactor=25 Forøvring har jeg flashet med samme firmware som JEG76,for en stund tilbake,Og den ble litt mindre kresen på media,og brenner i 8x på media som ellers kun vil brennes på 4x, og dette med godt resultat. Lenke til kommentar
Remo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det noen andre som har hatt problemer med start knappen Hos meg "synker" inn i pc'en av og til Får den ut igjen men......... Ellers Pec gleder jeg meg til resultatene fra vifte testen din. Men det er jo bare en plass det kommer inn luft til MB i denne pc'en. Hvordan blir sirkulasjonen når du setter en vifte der!? Håper det går bra. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Gikk in på Cpu-z for og se hviken ram type pcen hadde. Detr sto det DDR-SDRAM PC3200 - 512 MB ER ikke Pc 2700 orginal? for denne ram typen yter vel det samme som en twinmos på 512 ddr? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 på AMD64 cpuene er bushastigheiten 200MHz (400 DDR) Dermed ville maskina fått "problem viss den hadde hatt PC2700 (som er spesifiasert for 333 DDR, 166 intern) Mens 3200 er 400 DDR (200 internt) Så det skal vere PC3200 i Coop pcen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Den yter sikkert det samme, men TwinMos fungerer ikke i den PRIX pc'n. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Takk for svarene, Så twinmos funker ikke i prix pcen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Gikk in på Cpu-z for og se hviken ram type pcen hadde.Detr sto det DDR-SDRAM PC3200 - 512 MB ER ikke Pc 2700 orginal? for denne ram typen yter vel det samme som en twinmos på 512 ddr? Memory Module Properties Module Name SDU06464H1B72MT-50Serial Number 91000000h Module Size 512 MB (2 rows, 4 banks)Module Type UnbufferedMemory Type DDR SDRAMMemory Speed PC3200 (200 MHz)Module Width 64 bitModule Voltage SSTL 2.5Error Detection Method NoneRefresh Rate Reduced (7.8 us), Self-RefreshHighest CAS Latency 3.0 (5.0 ns @ 200 MHz)2nd Highest CAS Latency 2.5 (6.0 ns @ 166 MHz) Memory Module Features Early RAS# Precharge SupportedAuto-Precharge Not SupportedPrecharge All Not SupportedWrite1/Read Burst Not SupportedBuffered Address/Control Inputs Not SupportedRegistered Address/Control Inputs Not SupportedOn-Card PLL (Clock) Not SupportedBuffered DQMB Inputs Not SupportedRegistered DQMB Inputs Not SupportedDifferential Clock Input SupportedRedundant Row Address Not Supported Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg lurer også på om noen har klart å finne en nyere driver/software til det trådløse nettverkskortet? har tilgang til trådløst nettverk der jeg har pc'n men dette kjører 128 bit web med passphrase. Noe som jeg ikke får dette kortet til med den software som er med. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Vell... håper dette hjelper: Network Adapter Description : CREATIX 802.11g Wireless Adapter Se bl.a. hos www.driverguide.com Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vell... håper dette hjelper:Network Adapter Description : CREATIX 802.11g Wireless Adapter Se bl.a. hos www.driverguide.com takk for tipset,men dette er allerede prøvd. Har også googlet igjennom både www og newsgroups uten hell. På Creatix sine hjemmesider har de kun modemdrivere. Jeg regner med at de bruker et chipset som også andre leverandører bruker,så noe må det gå ann å finne ut etterhvert Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjekt at dem har begynt med pc selging i dagligvare butikker. "Mamma, mamma sånn vil jeg ha." "Nei, du får ikke idag.." "JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" Lenke til kommentar
Pec Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Har nå montert mine 2 nye Papst 612N2GL i Kabinettet. Satte samtidig inn runde IDE kabler og en viftestyring fra Topower. Kjøpe også med filter til viftene, men dette har jeg tatt av igjen fordi det førte til dårligerer luftgjennomstrømming. Det ble rett og slett litt for trangt mellom kabinettet og frontpanelet. Viftene lager litt resonans i kabinettet, men dette skal jeg prøve å løse med noe vibrasjonsdempende materiale mellom vifte og kabinett. HD Tempen min var helt oppe i 52-53 grader før viftene ble montert. Dette skyldes nok at jeg har satt inn 2 stk disker i tillegg til den orginale. Nå etter montering ligger HD tempen på 44 grader. Mb temp har ikke blitt lavere og ligger på rundt 50 grader fortsatt. Tenkte jeg skulle legge med bilde her, men finner ikke helt ut av hvordan dette gjøres. Er newbie på forum Er glad for ideer dere måtte ha.. Endret 19. september 2004 av Pec Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan legge ut bildene på www.forvirra.com/upload/ mener jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå