Kurume Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har aldri opplevd dette, men jer har opplevd at skjermkort-viften går betraktlig ned i turtall. Kanskje at det har skjedd og du har stekt gpu'en. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er det noen her som har klart å avinstallere eTrust Antvirus? Har prøvd, men klarer bare å avinstalere eTrust Registration. Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg får ikke hurtig tastene P1/P2/WLAN/Bluetooth til å virke. Det skjer ikke noe når jeg trykker på de. Noen med samme problem? Har en mistanke om at det trådløse kortet er skrudd av, hvordan får jeg ev. skrudd det på igjen? Endret 3. juli 2006 av JDS1236 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har noen problemer med denne pcen, etter formatering så virker ingen av usb portene, og oppgavebehandlingen finner ikke nettverkskortet eller kortleseren. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Du må nok installere chipsetdriverene. De ligger på en av partisjonene, men siden du har formatert så regner jeg med at du ikke har dem lengre. Legger med driverene. Bare fjern .txt endelsen. VIAHyperion4in1451v.exe.txt Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Chipsetdriverne var de første jeg installerte, men det funker fortsatt ikke. Ringte og snakket med medion nå, det viser seg at jeg har 7 dager igjen av garantien.. hehe. Så det blir til at jeg sender den inn. Lenke til kommentar
Skullkid Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan kan jeg få tak i driverne når jeg har mistet cdplaten? Noen som har en liste med navn til drivere? Kan jeg kontakte produsenten av disse maskinene å spørre om drivercd'er? Hvem skal jeg kontakte da? Lenke til kommentar
jan_s Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan kan jeg få tak i driverne når jeg har mistet cdplaten?Noen som har en liste med navn til drivere? Kan jeg kontakte produsenten av disse maskinene å spørre om drivercd'er? Hvem skal jeg kontakte da? 7192283[/snapback] Drivarane kan du lasta ned på www.medion.no Lenke til kommentar
jan_s Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Idag takka skjermkortvifta for seg. Nokon som kan fortelja meg om denne https://prisguiden.no/product.php?productId=27014 kan monterast utan store problem eller ikkje? Eller: Finst det andre vifter som passar heilt sikkert og er enkle å montera? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvis det er Radeon 9800 kortet du har så passer Zalman VF700 AlCu eller Zalman VF900 Cu. Monterte VF700 på mitt gamle 9800 kort montert i Coop PC'en og det fungerer supert! Stille og bedre kjøleytelse ble det dengangen. VF900Cu skal også passe på dette kortet. ~ Medion Lenke til kommentar
jan_s Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvis det er Radeon 9800 kortet du har så passer Zalman VF700 AlCu eller Zalman VF900 Cu. Monterte VF700 på mitt gamle 9800 kort montert i Coop PC'en og det fungerer supert! Stille og bedre kjøleytelse ble det dengangen. VF900Cu skal også passe på dette kortet. ~ Medion 7217097[/snapback] Takk for raskt svar. Har 9800 XT. For å montere ein av desse viftene, må eg då fjerne den eksisterande kjøleribba eller passar den i sporet til den gamle vifta? Viss eg må fjerne kjøleribba, treng eg noko kjølepasta eller likn? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Takk for raskt svar. Har 9800 XT. For å montere ein av desse viftene, må eg då fjerne den eksisterande kjøleribba eller passar den i sporet til den gamle vifta? Viss eg må fjerne kjøleribba, treng eg noko kjølepasta eller likn? 7217931[/snapback] Du må fjerne den eksisterende kjøleribba ja, kjølepasta følger med på kjøleren. Vil annbefale VF700AlCu til dette kortet. Det tar bort varmen effektivt, støyer minimalt på 5V. Eneste du må passe på er å koble kjøleren til med medfølgende adapter på en av drev strømkontaktene. Også rense GPU'en for all gammel kjølepasta. Monteringen er ganske lett. ~ Medion Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 kan noen si meg modell nummeret på pcen? har den på service og lurer litt Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei. Har nå formatert maskinen etter store problemer med virus. Recovery CD'en min virket heller ikke så har fjernet ALT på maskinen nå. Har fått det meste til å virke bortsett fra lyd kortet, noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Du kan prøve å avintallere driverne til lydkortet, og staret maskinen på nytt. Etter at det står at driverne er installert og klar til bruk starter du maskinen på nytt en gang til. Funka hos meg Endret 11. november 2006 av It-begynner Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Takk for raskt svar Trodde et lite øyeblikk det skulle gå her, men nei da... Installasjon av driver kom lenger enn sist. Problemet er at det ikke er installert noe driver i enhetsbehandlingen. Bilde under ser du enhetsbehandlingen og feil meldingen jeg får opp. Eneste endring som er gjort siden jeg formatert er at jeg har lagt inn Windows XP Media Center. Snakket med de på supporten og de trodde kanskje ikke at driveren støttet XP MC, kan det stemme? Syntes det høres litt merkelig ut jeg da.. It-begynner: Ser du ikke har fått noe svar på ditt spørsmål, jeg hadde en pdf-fil før med alt av spesifikasjoner til min maskin før jeg formatert maskinen. Men det spørs jo hvilken maskin du har, det er solg tre forskjellige starsjonære PC'er på Coop de siste åra. Finner du ut hvilken du har skal jeg prøve å skaffe pdf filen igjen. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Takk for raskt svar Fant problemet. Driveren for lydkortet virket ikke på Windows XP Media Center. It-begynner: Ser du ikke har fått noe svar på ditt spørsmål, jeg hadde en pdf-fil før med alt av spesifikasjoner til min maskin før jeg formatert maskinen. Men det spørs jo hvilken maskin du har, det er solg tre forskjellige starsjonære PC'er på Coop de siste åra. Finner du ut hvilken du har skal jeg prøve å skaffe pdf filen igjen. 7264976[/snapback] Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Har pcen på service hos medion nå..... et sted den har vært de siste 4 ukene =) Dere kan tenke dere hvor desperat man blir etter 4 uker uten pc! Pcen har den vanen å starte seg på nytt, helt plutselig.... Noen som har hatt det samme problemet? Tenker kanskje fikse problemet skjøl, framfor å vente på ny prosessor(som medion nå påstår er feilen... forrige uke var det hovedkortet) Endret 21. november 2006 av It-begynner Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Takk for raskt svar Fant problemet. Driveren for lydkortet virket ikke på Windows XP Media Center. It-begynner: Ser du ikke har fått noe svar på ditt spørsmål, jeg hadde en pdf-fil før med alt av spesifikasjoner til min maskin før jeg formatert maskinen. Men det spørs jo hvilken maskin du har, det er solg tre forskjellige starsjonære PC'er på Coop de siste åra. Finner du ut hvilken du har skal jeg prøve å skaffe pdf filen igjen. 7264976[/snapback] 7265919[/snapback] http://coop.no/ncms.aspx?id=7728D7B8-3963-...81-DCC603FC234F Lenke til kommentar
x-nils Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 kan noen si meg modell nummeret på pcen? har den på service og lurer litt 7257660[/snapback] Hvis det er maskinen som ble solgt i 1. kvartal 05, kan du lese av nummer på test PC'en til dinside herifra: Test av Coop PC hos dinside.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå