jsdf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe nytt kabinett til pc'en.... et thermaltake kabinett... syntes det som fulgte med så billig og stygt ut. Jeg liker heller ikke det med at man ikke kan overklokke, men om jeg flasher BIOSen eller kjøper nytt hk, forsvinner garantien.. er det verdt det? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 MAn kan overklokke pcen med software i windows. Har klokket litt selv, men hvet ikke hvor langt det går. Noen som hvet hva COOP pcen er god for? Lenke til kommentar
Pec Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva slags software har du bruk? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hva slags software har du bruk? clockgen med denne versjonen: link Endret 31. januar 2005 av I hate Compaq Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 MAn kan overklokke pcen med software i windows. Har klokket litt selv, men hvet ikke hvor langt det går. Noen som hvet hva COOP pcen er god for? God for restart Nytter ikke Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 ? kan du ikke klokke? kansjke bare jeg er heldig da? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Tja... fikk det ikke til... har byttet maskin nå.... Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har nå klokket fra 2000mhz til 2100mhz uten problemer. Noen andre som klarer å klokke uten at pcen låser seg? Lenke til kommentar
Pec Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er vel ikke så mye å tjene på å gå opp 100 mhz? Hva skjer om du øker mer enn dette da? Låser den seg da? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har klart å klokke opp til 2200 mhz nå men noe over det, så restarter pcen seg. Mulilg den trnger mer volt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Nope.... K8T800 har ikke PCI/AGP lock .... tror nok det er derfor du møter veggen. I tillegg kan du vel ikke sette RAM hastigheten ned Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, ser ut som det er rammen som stopper. satt Multipileren til 5x og marskinen låste seg tvert med hastigheter over 1100 (220 HTT). Så det er ikke cpu'en som er flaskehalsen på tide med nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvilken merke er rammen som følger med? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hvilken merke er rammen som følger med? Ser ut som det er Swissbit. (sikkert no-name ram) EDIT: noen som har en pc med dårligere timings? Tror ikke at det fins Endret 1. februar 2005 av I hate Compaq Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nesten alle CooP butikkene rundt meg er utsolgt nå, men de skulle få inn flere igjen snart Min bestefar kjøpte en i dag, hvordan ram sort kan jeg putte inni? Corsair or TwinMOS? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg finner ikke noe om dette. Lurer på den nyeste biosen for denn coop pc er mye bedre enn den orginale som var i?? Pc har tendens til å restarte seg etter en stund i spill.....lukter for mye varme...noen som er enige?? Kanskje en bios update fikser dette? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hvis det er den første Coop maskinen vil siste BIOS gi 1T/2T timings valg Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja har den første... Men hvordan oppdaterer man bios uten floppy?? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ligger et prg. under driver etc.... (Winflash) Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Denne kjøleren passer ---> IKKE <--- på skjermkortet som er i http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302943&cks=PLC Må i såfall fram med Dremel og slipe bort noe EDIT: FY FADER TIL SLIT å få den til å passe.. må slipe MASSE :S og.. vifta mi ville ikke snurre.. måtte skjøte på noe ala cpu-fan-kontakt og koble i hovedkortet på en sånn ledig strømsak Endret 20. februar 2005 av thomasw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå