Spragleknas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Her kan alt om Coop-pc'en (Cybercom / Medion) postes.... Tråden er ment som en ressurs til eigere av denne maskinen!!! 12.11.04 NY BIOS UTE (1.23) Denne er fakttisk bra... kan stille en minne timings Min test av maskinen W7010VM7.123 Endret 6. desember 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg syns www.Hardware.no skulle ha testet den med mindre de ikke har gjort det da! Med tanke på at Coop vil sende en pc til Hw.no teamet... Så vidt jeg vet så har ingen klart å lage bedre/samme system til den prisen... Du har vel ikke no erfaringer du da med den pc-en? Endret 12. september 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har testet den... se signatur eller trykk her; http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry2624107 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg har testet den... se signatur eller trykk her;http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry2624107 Leste den her om dagen, meget bra, men litt rotete, savner mest igrunnen den måten Hw.no setter testene opp på/skriver på.... Endret 12. september 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Må finne ut ossen du fikk dvd playeren sonefree Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hehe.... alt finnes her: http://pioneerdvd.rpc1.org/ Sonefri firmware (ikke den nyeste, men nyere enn den som følger med). Du må erstatte begge "firmwarene" (les Readme filen så skjønner du), da du må først gjøre den om til Pioneer (ille Medion). Enekelt og problemfritt.... Edit: Pioneer ikke Piponeer ..... EDIT2: Gjør oppmerksomm på at hovedkortet er en strippet variant av MSI K8TM-ILSR Link: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=574 Bilde: Endret 12. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Kjempebra Kanskje jeg kan anbefale vennene min som ikke har så god peilig på pc å kjøpe en!! Kom med flere spes sier jeg Når alt er ferdig råder jeg deg til å samle sammmen infoen slik at det blir lettere for andre å forstå/lese info.... Endret 12. september 2004 av CorVette Lenke til kommentar
fredflex Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvis det er noen som lurer på hvorfor cpu'en bare går på 1ghz er det fordi strømstyringen står på lav... jobber bare på maks ved behov(2Ghz). dog blir HK mitt dritvarmt når det er tilfelle Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Ja... HDDEn og.... godt over 50 grader... blir den ovr 60 er det direkte skadelig i følge Seagate sinde sider.... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Mye koster denne PCen? Lenke til kommentar
Remo Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja... HDDEn og.... godt over 50 grader... blir den ovr 60 er det direkte skadelig i følge Seagate sinde sider.... Tror du det er mulig å sett inn en vifte før HD'en? Har ikke pc'en her så kan ikke få sett selv. Satt inn en standard TwinMos 512MB og den virket greit. Men i Everest var nå CL på ramen 2.5 på begge (Er jo bra det men) Før mener jeg den var CL 3.0? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja prøvd og sette in 2x512 twinmos ram. Men da ville den ikke starte windows... prøvde med begge i med 1 i og med 1 i som ikke bar den forje Hva er problemet skulle jo funger greit sammen dette? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 TwinMOS og VIA K8T800 chipset funker dårlig sammen, desverre..... se etter info på MSIs sider? Prøv med 1 brikke først den ene plassen så den andre? Remo: Kab vifter er vanskelig (umulig)? Usikker på HDD kjøling TIPS: Bytte kablene til runde for bedre gjennomstrømning av det lille av luft som er i bevegelse? hkm: 7990,- @obs eller prix Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Skal dette ikke funger sammen uansett om det ikke skal fungere bra sammen? Lenke til kommentar
Pec Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er plass til 2 stk 60mm vifter på hver side av power knappen i front av kabinettet. Jeg skal bestille 2 stk vifter og teste dette.. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Si ossen det gikk når du har testet det. Ver så grei og ta noen bilder hvis du kan. og legg ut her så vi kan se ossen det ble.. Vil gjene gjøre det selv Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Det er plass til 2 stk 60mm vifter på hver side av power knappen i front av kabinettet. Jeg skal bestille 2 stk vifter og teste dette.. Hæ??? Skal du skjære hull i fromten til dem eller??? Skjønner ikke hvordan du har tenkt Skal dette ikke funger sammen uansett om det ikke skal fungere bra sammen? ... bare HÆ???? Endret 15. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Pec Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Trenger ikke skjære hull i front. De kan suge inn luft i unnerkant av frontpanelet. Der er det åpning Lenke til kommentar
Remo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Trenger ikke skjære hull i front. De kan suge inn luft i unnerkant av frontpanelet. Der er det åpning Og luften går ut? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) JEG76 Det jeg mente med det jeg sa er følgende. Du sier amd 64 ikke fungere serlig bra med twinmos.. Men det skal vel fungere for det? Men det trenger ikke fungere bra forde? Edit: Noen andre her som har satt in mer ram? hvilken trype? Endret 15. september 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå