Gå til innhold

Komplett retur


Anbefalte innlegg

Sendte inn en defekt IBM 75GXP 45GB til Komplett for noen dager siden. Jeg ba pent om å få en Seagate Barracuda i stedet for en ny IBM som erstatning for den defekte disken, da jeg er litt lei av IBM'er som går i stykker... Fikk nå en mail fra Komplett med blant annet følgende tekst:

 

Her følger en oversikt over alle bestilte varer:

 

1.00 Stk 110649 IBM Deskstar 45GB IDE 7200RPM

ATA/100 hd 75GXP / DTLA-307045 - Demo

Lev.dato: 2002-05-08

Til sammen: NOK .00 ekskl. mva., NOK .00 inkl. mva.

 

Erstattning for defekt harddisk fra ordrenr.:*******

 

Betyr dette at jeg får en 75GXP i retur, og ikke en Barracuda som jeg spurte om? Regner med at Komplett er i sin fulle rett til å sende meg en lik disk i retur, men det hadde jo gått an å vise litt velvilje da.....

 

Hvorfor står det demo? Er det en brukt HDD de har tenkt å sende meg?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: sircam på 2002-05-08 20:42 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor poster du noe slikt her? dette er ikke komplett sitt support forum eller noe.. Send komplett en mail eller ring..

 

Ingen her kan ringe komplett for deg. Så ta å send eller ring komplett. De ordner sikkert opp.

 

også burde du ta å skjekke ut hva komplett selger før du ber om det.. Komplett fører nemmelig ikke Seagate...

 

_________________

Mvh

Kristoffer Dale

 

Asus P4S533

P4 2,4NW@2,79 [foreløpig, venter på vannkjølinga)

2x 512MB DDR Corsair XMS3200

Gainward gf4 ti-4600 300/650@315/710 (venter på vannkjøling)

2x WD 120GB IDE 7200RPM 8MB cache

SB Audigy Platin

 

[ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-05-10 23:48 ]

Lenke til kommentar

Det kan godt være at du får en brukt disk i retur fra IBM. Jeg har selv mottatt en av disse diskene som restatning fra Komplett. Jeg har en misstanke om at det er disker som er kommet tilbake fra IBM og sjekket ut OK. Diskene har fått nytt klistermerke, med ny dato! Klistremerkene er originale IBM klister, så jeg regner med dette er disker som IBM har hatt inne til kontroll, for deretter å sende dem ut igjen.

Lenke til kommentar

du vil få samme disk i retur (samme størrelse, samme hastighet)

 

den du får i retur er merket med en liten oransje lapp, og på den står d: serviceable used part. bare la den være på, slik at neste gang ibm-disken din krasjer, så kan du be om å få et annet merke enn ibm

 

at det er demovare må du nok regne med, tror ikke at ibm hadde hatt råd til å erstatte alle de dårlige harddiskene de sendte ut på markedet med noen nye gode.

for moro skyld kan du jo se om du får hentet frem noe av de gamle data'ene som kanskje har lagt der?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-10 23:48, dale skrev:

Hvorfor poster du noe slikt her? dette er ikke komplett sitt support forum eller noe.. Send komplett en mail eller ring..


Ingen her kan ringe komplett for deg. Så ta å send eller ring komplett. De ordner sikkert opp.


også burde du ta å skjekke ut hva komplett selger før du ber om det.. Komplett fører nemmelig ikke Seagate...


_________________

Mvh

Kristoffer Dale


Asus P4S533

P4 2,4NW@2,79 [foreløpig, venter på vannkjølinga)

2x 512MB DDR Corsair XMS3200

Gainward gf4 ti-4600 300/650@315/710 (venter på vannkjøling)

2x WD 120GB IDE 7200RPM 8MB cache

SB Audigy Platin


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-05-10 23:48 ]</font>


 

Dra på komplett en tur. du har visst ikke vært der på en stund, de fører nemmelig Seagate...........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...