frholte Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det mulig å bruke et Viasat parabolkort på 2 ulike dekodere med integrerte cam'er? Hvordan programmeres/oppdateres i tilfelle dette? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) For å ta et eksempel, du kan jo dra til Elkjøp å kjøpe deg ny tuner som du putter kortet inn i og det funker som før, men skal du kopiere kortet in på en tuner å sette kortet i en annen samtidig, så vil det vel fungere til det blir endringer og kanaler begynner å falle ut. Har spurt Viasat om jeg kunne få et til kort for å ha parabol med tuner i to rom, men da måtte jeg kjøpe 2 abonemang Endret 12. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
frholte Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har en dekoder som kortet er registrert på og det fungerer, men har kjøpt en dekoder som har blitt oppgradert med et annet viasat kort og da krasjer det mellom id og parabolkort. Kan jeg få resatt den dekoderen og registrert den med mitt kort? Eller er det kun mulig å registrere et parabolkort til en cam? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det mulig å bruke et Viasat parabolkort på 2 ulike dekodere med integrerte cam'er? Nei. Hvert enkelt kort er bundet til hver enkelt tuner. Du må med andre ord flytte tuneren hvis du skal flytte kortet. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du kan ringe Viasatt for å bytte tuner kortet er knyttet til. Lenke til kommentar
frholte Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ok, men et kort kan bare være knyttet til en tuner ikke sant? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, kun en tuner. Og du må ha en forklaring hvorfor du bytter tuner. Kan ikke være fordi du har en annen på hytta eller noe sånt. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Viasat-kortene er låst til 1 tuner. De tilbyr nå ekstrakort (tvillingkort) for 99kr per måned. Står sikkert mere om det på www.viasat.no . Endret 23. september 2004 av Stream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå