marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Av og til når jeg holder på med et eller annet "forsvinner" skrivebordet, og bare de forskjellige vinduene. Hva skriver jeg for å få fram windows igjen? -b- Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hm, litt fattig feilbeskrivelse... Prøv å forklare deg litt bedre. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Når jeg har flere vinduer oppe får jeg en feilmelding slik: Eplorer.exe - programfeil Minnet kunne ikke være "read". Så "forsvinner" skrivebordet. Det foregår ved at mange av vinduene som jeg har åpne også forsvinner, men taskbaren forsvinner, ikonene på skrivebordet forsvinner, men bakgrunnsbildet blir igjen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Da trykker du den berømte Ctrl Alt Del komandoen, da kommer windows task manager fram, så trykker du på File og New Task, og der skriver du explorer.exe. Det skulle løse problemet midlertidig. Tror problemet bunner ut i feil på en eller annen hardweare komponent/minne, men det er slik du får fram windows igjen. Endret 12. september 2004 av perpyro Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 explorer.exe fungerer svært dårlig. Det er jo det samme som å trykke windowsknappen og e. Windows kommer ikke fram hos meg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå