ZnulfeR Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det noe bra? har fra før av som jeg skal bruke: 1gb apacer pc3200 (aner ikke om det windbond) 400w antec psu osv. skal kjøpe: 1gb twinmos pc3200 (aner ikke om det windbond) athlon 64 3000 k8v se delux 9800 pro (ps: vet rammen er litt overkill, men må kjøpe den med, siden jeg kjøper brukt og selgeren ikke vil selge seperat) Er dette et stabilt system? Kan kutte ut twinmosen eller apacer-rammen. Mvh Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Ville heller valgt et nForce 3 kort , det er bedre og mere stabilt . Feks K8N Endret 12. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 takker for svar, men nå har det seg sånn at jeg sparer 1500,- på å benytte meg av dette tilbudet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) OK men er det førsteutgaven av kortet ville jeg styrt langt unna det da det hadde noen alvorlige feil , kjenner du personen og vet om kortet fungerer, gjør du det så er det vel neppe noe i veien med å kjøpe det Som sagt et helt kurant/bra oppsett om det hovedkortet fungerer som det skal . Endret 12. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå