kissaha2 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har fått et lyd problem. Problemet kom da jeg skulle sjekke hvor mange ledige RAM-plasser som var ledige. Jeg koblet ut alle ledningene (selvfølgelig), og når jeg skulle sette ledningene inn i PC'en brukte jeg den digitale skjerm-ledningen i steden for den analoge. Men når jeg skulle koble inn lyd lednigen(e), visste jeg ikke hvor de skulle stå. Det er en svart kobling, en grønn, to som er rosa/lilla, en blå, og en rød som det står "digital out" på. Ledningene er en svart( den går inn i Sub'en og så videre opp til høytaleren). Den andre ledningen, som er grønn, vet jeg ikke om har noe å si. Fordi den går opp til skjermen, hvor det også er en høytaler, men den har aldri virket unntatt en stund etter at jeg koblet fra hverandre PC'en. Den virket en stund men pluteslig stoppet den å virke, så koblet jeg ut ledningene i skjermen som gikk til den grønne pluggen og satte de inn igjen, men stoppet å virke etter en halvtime. Og der virket de igjen. Hvis det har noe å si så hadde jeg dette problemet med engang vi fikk PC'en. Det problemet gikk vekk etter en stund, men jeg vet ikke hva jeg gjorde for å få høytalerne til å virke. Det var forresten bortkastet å koble fra hverandre PC'en fordi det er en sånn dum garanti lapp, som ikke gjelder hvis jeg åpner PC'en. Har og prøvd å laste ned ny driver til lydkortet men da står det at jeg ikke har et Audigy kort, noe som jeg har! For i Kontroll panelet står det at jeg har t SB AUDIGY AUDIO [3400] kort. Hva er problemet? Er ikke så god til å forklare, håper dere skjønner hva jeg har skrevet! Lenke til kommentar
kissaha2 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Systemet mitt er; CPU: Pentium 4 3,0 GhZ HT Minne: 512mb, vet ikke merke(ikke oppgitt når jeg kjøpte PC'en) HD: 320 gb (heller ikke oppgitt merke eller noe) GK: nVidia Geforce FX5600 256 mb Vet ikke om dette har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå