Flanger Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg vil kjøpe et nytt minnekort til en fire år gammel pc. Vil kjøpe et 128 mb minnekort. Minnekortet jeg har fra før er et: Apacer 128mb UNB PC 133 CL3 Kan noen finne et minnekort som vil virke i sammen med det kortet jeg har fra før? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Spørsmålet om det går avhenger veldig lite av den minnebrikken du har i dag. Det det kommer an på er hovedkortet ditt, for det er det som bestemmer hvilken minnebrikker du kan bruke. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har dette hovedkortet: Aopen AX34 Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Kan jeg bruke dette eller dette minnekortet i sammen med mitt andre minnekort og hovedkortet? Ser at det gamle har CL3 og det nye har de nye jeg vurderer har CL2. Går det an å blande dette? Kan jeg bruke et 256mb minnekort i lag med 128mb minnekortet? (Tilsammen 384 mb) Endret 12. september 2004 av Flanger Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det går fint ann og blande størrelse dvs du kan gjerne ha 256MB + 128MB. Det skal heller ikke være noe problem å kjøpe cl2 minne når det gamle er cl 3, det nye minne vil da kjøre på cl3, slik som det gamle. (cl 2 er raskere enn cl 3, og når du blander minne vil maskinen alltid kjøre dem med den hastigheten som den seneste brikken har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå