gastingen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Eg går og luktar på å kjøpe meg ein ultraportabel, med grei batterilevetid og som har tv-ut. Har sett meg litt omkring men ikkje funne noko som stemmer 100%. Kva har eg å velge i? Kan nokon anbefale ei maskin? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tundra 1551 tror ikke den har veldig god batterilevetid.. Legg merke til at jeg tror, dvs. rykter og kan ikke bygge opp om dette. Kommer tilbake etter at jeg har sett nermere på det. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Den står spesifisert med 2.5 timer batterilevetid.. noe som ikke er veldig bra.. Husk reel batterilevetid er ofte noe lavere. Min Asis s5600n holder gjerne litt over 3,5 timer med det tyngste batteriet og ca 2 timer med det letteste. Allikevel er maskinen lettere enn 1551 modellen uansett hvilket batteri jeg bruker.. Desverre har ikke ASUS s5600n tv-ut.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjøper du 8 cell batteriet til 1551 maskina skal du få 4 timer batteritid står det, ok det ? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kjøper du 8 cell batteriet til 1551 maskina skal du få 4 timer batteritid står det, ok det ? men da regner jeg også at vekta overstiger 2kg, noe som betyr at det ikke er noen spesiellt ultraportabel maskin lengere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå