Equerm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvordan tar man print screen i en film på pcn? Noen som vet, jeg har prøvd å ta en vanlig og lagre den i pant men den vil ikke lagres som .jpg den bare fortsetter å bevege seg i pant. Noen som aner hvordan jeg kan gjøre det? Er det kansje imot en slags love eller noe? I så fall skal jeg bruke det til å ta bilde av min egen film. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvordan tar man print screen i en film på pcn? Noen som vet, jeg har prøvd å ta en vanlig og lagre den i pant men den vil ikke lagres som .jpg den bare fortsetter å bevege seg i pant. Noen som aner hvordan jeg kan gjøre det? Er det kansje imot en slags love eller noe? I så fall skal jeg bruke det til å ta bilde av min egen film. Isåfall? OK, greit, da tar du filmen din inn i et redigeringsprogram, og grabber et frame som du vil ha som et bilde. Verre er det ikke å gjøre med hjemmelagde filmer Vel, nå er jeg rask nok til å skjønne at det ikke er det du har tenkt til, så dette kan ordnes. Jeg editerer dette innlegget når jeg kommer ut av dusjen. EDIT: I Winamp gjør du følgende: 1. Åpner Winamp. 2. Åpner filmen. 3. Høyreklikker på filmen i avspillingsvinduet. 4. Velger video options. Dette skal være checked og unchecked: Video playback [X]Display the video window.... [X]Close the video window... [X]Stop playback when... [X]Resize window video... [X]Disable Windows screensaver... Fullscreen Video Playback [ ]Remove fullscreen on top [X]Enable On Screen display Advanced Video Options [X]Lock Video Aspect Ratio [ ]My screen has an aspect ratio of [ ]Allow Hardware overlay [ ]Synchronize video... Husker ikke hva jeg endret på den gangen jeg gjorde det, men slik skal det se ut på Video Preferences. Hvis ikke det funker, last ned Winamp 5.05 gratis og sørg for at det er slik jeg har skrevet ovenfor. Det funker i hvert fall glatt for meg. Endret 12. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvis ikke kan du også bare laste ned BSplayer og bruke "p" til å ta bilde. Da lagres bildet i "BSplayer"-mappen. Du kan også bare skru av hardware acceleration i Mediaplayer og bruke print screen. Endret 12. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Slå av hardware acceleration i WMP og bruk den. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) kan også bruke Fraps Endret 12. september 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Slå av hardware acceleration i WMP og bruk den. Hvor/hvordan skrur man av det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Verktøy - Alternativer - Ytelse - Videoakselerasjon: Ingen. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror VLC gjør saken mye lettere Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Slå av hardware acceleration i WMP og bruk den. Det funket, takk for alle svar. Nå kan jeg ta bilde av filmene mine *woho* Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Slå av hardware acceleration i WMP og bruk den. Det funket, takk for alle svar. Nå kan jeg ta bilde av filmene mine *woho* Så bra. Da kan du bli med i "Bilde Quiz !"-tråden, du òg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Slå av hardware acceleration i WMP og bruk den. Det funket, takk for alle svar. Nå kan jeg ta bilde av filmene mine *woho* Så bra. Da kan du bli med i "Bilde Quiz !"-tråden, du òg. Er med allerede genial tråd den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå