marcus Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Burde jeg kjøpe med en ekstra mus nå som jeg skal bestille meg bærbar pc (blir nok ukens tilbud på psdata) eller er det greit å bruke den som sitter på pc'en?? Hvilke mus burde jeg i såfall bestille?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 er greit med en ekstra mus. Utvalget er stort men en liten optisk en er ikke dumt. den må se bra ut siden den er til en laptop. Microsofts nye designmus er jo en hvis du skal ha i stor utgave, hvis ikke så blir det en liten svart en som er optisk etter min mening da Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvis du vil ha en stillig mus så bestiller du denne Akkurat nå bruker jeg denne å denne fungerer helt fint. Ellers kan du jo gå inn på produkguiden å se om du finner noe du liker! Endret 12. september 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
marcus Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Burde jeg bestille tråløs,usb eller ps2?? Er det mulig å få kjøpt den microsoft design musa du gav meg en link tll enda?? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) du burde iallefall bestille med usb..det er vel ikke ps2 inngang på de nyeste bærbare....hvis ikke du skaffer deg en slik omformer. Du får kjøpt musa hos Mpx.no men de har den ikke inne på lager. skal se om jeg finner noen som har den på lager. de har denne med orangsj lys istede for blått ta en titt siba.no har denne på lager! Endret 12. september 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
marcus Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 må nok ha den med blått lys;) Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 må nok ha den med blått lys;) Ville kikka på denne artikkelen fyrst. Ikkje det at DinSide skal diktere musekjøpet ditt, men kan vera greit å vita. Sjølv har eg kjøpt denne, og er godt fornøgd så langt. Den er veldig liten, og det er uvant til å starte med, men ein blir fort vane med det. Og den er veldig praktisk for bærbare. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvor kjøpte du den fra? Lenke til kommentar
marcus Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hva med denne?? http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=7732 Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Denne er konge http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=102257 har den selv til min bærbare, faktisk er den veldig bra i cs. den er lita og lett Lenke til kommentar
Tored Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg kjøpte meg Logitechs laser mus(mx1000) i går for 750 kr. Den er enestående den, makan til presisjon har jeg aldri opplevd tidligere! Jeg tvilte lenge på om det var så smart å kjøpe en, men tvilen forsvant etter at jeg hadde innstallert programvaren og plassert den på min Func musematte Den tar egentlig overaskende liten plass, så du får fint plass oppi en liten lomme i en sekk om du går mye ut osv. Den er den idielle mus til photoshopping, spilling osv, men er litt tung. Kan anbefale den om det er mye presisjon du skal ha.. om det derimot bare skal være en såkalt laptopmus så er denne et bra valg. Kjenner en som har den der røde lille microsoft musa.. jeg takler den ikke Edit: Link feil Endret 12. september 2004 av Tored Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvor kjøpte du den fra? Fra Netshop. Sikkert ikkje dum den fra Logitech heller, men eg trur den er noko dyrare, og du kan ikkje legge usb pluggen inn i musa (den slår seg av når du gjer det, veldig greit). Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Den bittelille microsoft musa. Som denne http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...ls.aspx?pid=031 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg hater alt av ledninger, og bruker derfor også den lille trådløse musa fra logitech med liten usb reciver.... jeg synes musa er veldig bra, batterilevetiden er også god, da den bruker 2AA batterier og ikke 2 AAA batterier som mange andre mindre trådløse mus bruker... http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=7732 Fåes i flere farger... det følger også med et fint etui til den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå