arsvendg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hei! Det er en avi fil som jeg ikke ser ut til å få sletta... det kommer opp sånn beskjed om at "filen er i bruk og kan ikke slettes" møl som ikke er riktig for det er ingen som bruker den og det er helt garantert! Jeg har hørt om at det skal være opptil flere "fixer" men jeg husker dem rett og slett ikke.... noen av dere som vet? Og til slutt... jeg tror kanskje dette kan være et ganske vanlig problem, så på forhånd beklager jeg hvis at dette har blitt forklart i det vide og brede her før... jeg gidda nemlig ikke å leite no tidlig en søndagsmorra... _litt_ ødelagt etter byturen i natt.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 avifix skal det hete http://www.techzonez.com/forums/showthread.php?t=8442 søkte på google, den er i fjerde post Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Eller du kan starte opp i sikkerhetsmodus med bare kommandolinje, og slette den der. XenZor Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Mulig den er i bruk da? - Avslutt alle programmer - Starte i sikkerhets modus som xenzor karen sa. Funker ikke dette bruker du avifix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå