aldrimerforum Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe radio-nettverks løsninger, der jeg kan LAN'e med naboen min som bor ca. 150-200 meter unna?...... Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Få tak i en cisco aeronet box,,en liten antenne og ting er i boks. Litt dyr da.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 noen flere innvendinger? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Husk å kryptere shiz'n da :wink: Lenke til kommentar
shahin Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Det finnes minst 1000 tester av slikt utstyr... Noe du ville funnet med et Google/altavista/kvasir/startsiden/hotbot/lycos/whatever søk på under 5 sekunder. Sjekk http://www.dinside.no for tester av slikt utstyr. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hvorfor ikke legge TP`er i busker og rundt på hustak? Jeg har selv lakka vanlig Tp`er med grønn og svart lakk (kamoflasje), men forvent ikke at kablene holder lengre enn et par år. Denne teknologien fungerer dårlig om vinteren, da kabelene blir kalde og harde, og simpelthen "knekker". Lenke til kommentar
jason- Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 hvis man skal legge tpen ute, så må man husker på at signalene svekkes etter ca 100meter, da må man kjøpe repetere for å få sterkere signaler så det skal rekke lengere enn 100meter. :razz: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 har ein 160 meter lang tp liggende ute... den har no vore ute i 2 år når vi kjem til november, alså 2 vintrar. farten og pingen er upåklagelig... skulle tru man hadde 10m tp bare... Lenke til kommentar
tommy_the_tiger Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 vanlig trådløst nettverk? komplett.no Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Breeze er et tøft konsept, har selv satt opp dette og det fungerte upåklagelig. har fler modeller med retnings begrensninger eller pisk for sirkel distrubisjon. Meget enkelt oppsett Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Vanlig tp kabel vil fungerer, dersom du er villig til å strekke den da =) Vanlig tp kabel vil fungere opp til 190-200m(dersom den er lagd riktig). Men det er sant som de sier lengre oppe, om vinteren kan den fryse, og rett og slett knekke :razz: Lenke til kommentar
mascot Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Orinoco har masse utstyr til dette! http://www.wlansupply.no selger slikt utstyr. Både Elektronikk og antenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå