laserskriver Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) noen som vet va man skal gjøre på flyplassen i slutten av spillet. jeg starter i en trapp i den er det en dør når jeg går in den så kommer jeg til et venterom.der er det noen folk som jeg skal drepe men jeg vet ikke vem jeg skal drepe. Endret 12. september 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du mener de folka som beffinner seg i det rommet der en videokonferanse/møte har holdt sted? I så fall skal du ikke drepe en drit men du skal vare veldig presis og timingen din må være perfekt slik at du sniker deg forbi de uten at noen merker deg. Du skal jo tross alt finne han derre Norman mannen! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) ok, var ikke akkuratt der jeg mente men jeg fikk det til. no har jeg kommet til en rulletrapp er det derifra jeg skal skyte han soth??? Endret 15. september 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Spekuler litt Det som er morroa med spillet Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) heheh greid d no :!: takk for hjelpa Endret 17. september 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå