steaamo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hei. XP sperrer jo de fleste vedlegg som sendes med Outlook. Har tidliger husket hvordan man kan forandre på dette, ette kunnes gjøres direkte i programmet eller med ekstra programvare. Er det noe som husker bedre enn meg så ønsker jeg gjerne noe tips. Lenke til kommentar
Jonassen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hei Det går på sikkerhetsnivået i outlook, gå inn på tools-options-security, der har du helt sikkert hukket av for at vedlegg skal blokkeres Edit: mulig jeg missforstod spørsmålet ditt.......... Endret 12. september 2004 av Jonassen Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Trykk tools-security-do not allow attachment to be saved or opened that could potencialy be a virus. wuhu, that should be it Edit: d'oh! har nett vaska søvnen ut av øya, og da ser jeg at det var vanlig outlook og ikke express... men det skal være et lignende valg på ca samme plass Endret 12. september 2004 av okidoki Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du kan fjerne et alternativ som hindrer deg i å åpne diverse vedlegg i nyere versjoner av Outlook EXPRESS. I Outlook har jeg enda ikke funnet noen metode for å få åpnet slike vedlegg. Et alternativ kan være å få avsender til å rename til en filtype Outlook anser som trygg, eller f.eks. zippe vedlegget før sending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå