Lucas Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ja, men hvordan får du det til å funke i det hele tatt ? er det noe å configuere ? takk for all hjelp Croyfer Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tror det eneste er at du må legge til din Kayhash i BFSM først ! Så må du sikkert enable det en plass i configen også! Np Lucas Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) finner ikke noe spesiell config fil utenom der det står hva kommandoene betyr (vanlig tekstdokument) i topen av tekst dokumentet står det Copy this file to your server's "Settings" folder Endret 25. september 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) jeg står nå ovenfor ett nytt problem ! når jeg starter BFSM opp så kommer den pop upen nedenfor opp. hva gjør jeg ? edit* glemte bilde Endret 27. september 2004 av Lucas Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Croyfer, konge guide takker så mye! Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 http://www.bfcommandcontrol.org har en mye bedre server og remote manager etter min mening. Bør absolutt vurderes! Ellers var det en bra guide! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Verktøyet fra blackbagops må jo være det som er desidert mest brukt ! Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Joda, det er nok mest brukt - enda, men det vil ikke dermed si at det er det beste! BFCC har en del features som klart legger den flere hakk foran blackbagops (min mening). Kan nevne mulighet for screenshots av spillere (har selv tatt flere cheaters med denne), ingame chat i remote manager, stemmestyring, stemme alarmer osv.... Noen funksjoner er fremdeles under betatesting, men det virker bra og en ny release nærmer seg.... Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Konge guid endelig kan jeg lage min egen server :!: Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hva gjør man vis man skal lage en bfv server? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Og hva med Battlefield 2 demo-servere? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 hva gjør man vis man skal lage en bfv server? les guiden, står hva du skal gjøre med bfv der også. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kan noen hjelpe meg med Battlefield 2 Demo-server? Jeg lastet ned Battlefield Dedicated-server-programmet. (Men jeg bruker ikke en dedikert datamaskin til det.) Jeg får satt opp serveren, men den dukker ikke opp i "server-browseren"i BF2, bare på "local"-lista. Jeg har haka av "internet" også. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan noen hjelpe meg med Battlefield 2 Demo-server? Jeg lastet ned Battlefield Dedicated-server-programmet. (Men jeg bruker ikke en dedikert datamaskin til det.) Jeg får satt opp serveren, men den dukker ikke opp i "server-browseren"i BF2, bare på "local"-lista. Jeg har haka av "internet" også. Ja, jeg tror kanskje jeg har samme problem som deg.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438859&hl= Hva med en liten update snart? Putte BF2 på listen.. Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvilke systemkrav har standalone serveren til BF2? Holder med 32 mapsa... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvilke systemkrav har standalone serveren til BF2? Holder med 32 mapsa... 5009826[/snapback] Les Readme Server fila i BF2 mappa. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Heisan. Flott guide men har likevel et spørsmål. Hvor kraftig maskin må til får å hoste ca 32 spillere til BFV? og holder det med 700kbs ut linje hvis den er dedikert til serveren? Shortyboy Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan man oppdatere denne tråden med 2142 server også? Så har vi alle versjoner samla på ett sted ... ? Ellers; Kongeguide! Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du kan bruke hamatchi, det gjør meg og guilden når vi bare leker oss, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå