Gå til innhold

Lære å bygge pc

Anbefalte innlegg

Hei

Vet ikke helt om denne posten skal være i denne kategorien, men..iallefall jeg er ganske nybegynner når det kommer til å bygge pc. Derfor har jeg ikke så veldig lyst til å gi meg i kast med å bygge en splitter ny pc. Det ville vært veldig surt å f.eks ødelegge en amd 64 cpu, men øvelse gjør mester elns.

Derfor lurte jeg på om det var noen der ute som kunne bistå med deler til meg?

Er klar over at det i det siste har vært mange slike tigger poster, noen med gode motiver og andre ikke, hva vet vel jeg. Dette er ikke ment som tigging selv om det kan virke sånn.

Jeg tenker slik at hvis noen der ute har noe som de skal kaste uansett. Hvorfor ikke gi det til noen som har bruk for det. La meg igjen presisere at jeg ikke er ute etter deler som dere selv kan bruke til noe eller eventuelt selge med god fortjeneste.

Regner med at det er begrenset hvor stort utbytte jeg kan ha av dette da standardene har forandret seg en del, men noe utbytte må det da vel være mulig å få ut av dette prosjektet.

Mulige denne posten vil få noe blandet mottagelse sett i lys av tidligere poster, men jeg prøver allikevel. Hvis det går gale veien skal jeg få en moderator til å stenge/slette posten min så fort som mulig.

Hvis det skulle gå den rette veien vil jeg selvfølgelig betale porto. Derfor ser jeg for meg at det kan blir dyrt hvis jeg får en del her og en del der. Det beste ville vel vært en 386-486 fra en person eller et begrenset antall pakker fra forskjellige personer, slik at frakten ikke blir så stor. Hvis dette ikke skulle la seg ordne skal jeg vel alltids klare å finne deler et annet sted.

Dette er et skudd i blinde så jeg er spent på hvordan dere kommer til å reagere. Som sagt hvis denne posten ikke faller i god jord så skal jeg fjerne den med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,