Theo343 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Oppsettet er dokumentert her... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296042 Blir nå en eller annen variant av disse jeg skal gå for. Endret 12. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Svært så forrvirrende og rotete oversikt da. Hvor mye penger skal du bruke? Virker jo som om det ikke spiller noen rolle. Skal du spille velger du 754 eller 939, skal du redigere video osv velger du 775 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Skal bruke den til alt. Og brukte handlevogna til produktguiden fordi den er praktisk som oversikt, Men man får ikke alle produkter i den så derfor ble det noen utenom. Samt at jeg har ram brikkene til noen av systemene. Hvor mye penger jeg bruker nå. Vel smertegrensa er på 15.500,- som de største oppsettene beveger seg mot. Helst ønsker jeg å holde med på maks. 10.000,- og hvis ingenting tilsier at jeg burde går for etr dyrt oppsett nå og heller vente på bedre implementasjon av S939 og LGA775 ikke er noe å satse på for fremtidig 64bit så går jeg for et billig SocketA eller S754 nå, men ikke lett å bestemme seg. Så man kan vel si jeg har trinnvis grenser. 5.000,- hvis jeg skal velge noe billig 32bit og vente. 10-12.000,- hvis jeg skal velge noe mer fremtidsrettet nå. 15.500 hvis jeg skal gå hele veien nå samt gå for vannkjøling og LianLi. EDIT: Hvordan mener du jeg kunne gjort oversikten bedre? EDIT2: Jeg har gjort om en del, så kanskje det er enklere å forholde seg til nå? Endret 12. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå