Eksos Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Har et *lite* problem i Windows XP. Jeg får **** ikke satt oppløsninga over 640 x 480 og 16 farger :sad: Har prøvd å bytta masse drivere på Geforce 3 kortet mitt men ingenting hjelper. på device status står det "This device cannot start. (Code 10)" Prøvde også å finne nye drivere til monitoren min, men finner ikke noe sted å skifte dette. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 19:14, Gullars skrev:nope Så ikke svar da mann! Sikker på at skjermkortet er aktivert? Gå inn på "device manager" og trykk på skjermkortet, se nederst i vinduet, er det aktivert? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 jeg hadde akkurat samme problemet for et par uker siden, lasta ned nye drivere og alt var normalt igjen. (vel og merke med et annet skjermkort og annet OS da) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 ahh, du har prøvd å laste ned nye drivere :smile: leste ikke posten ordentlig Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 ja kortet er aktivert. etter MYE om å men har jeg fått til å kjøre i 1280 x 1024 men bare med 16 bit :sad: men det står fortsatt at kortet ikke kan starte har hatt dette problemet før og men da har det gått over bare jeg avinnstallerte og installerte driverne på nytt.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 18:56, Eksos skrev:Har et *lite* problem i Windows XP.Jeg får **** ikke satt oppløsninga over 640 x 480 og 16 farger :sad:Har prøvd å bytta masse drivere på Geforce 3 kortet mitt men ingenting hjelper. på device status står det "This device cannot start. (Code 10)"Prøvde også å finne nye drivere til monitoren min, men finner ikke noe sted å skifte dette. Noen som kan hjelpe meg? hvilken driver bruker duKjetil Lenke til kommentar
jon_360 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Sikker på at driverene er aktiver i systemet? Og ikke bare i skjerm egenskapene?? Det kan tilogmed hende at det er et hardware problem!!! Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Husk å fjerne gamle drivere helt før du legger til nye! De gamle kan skape problemer! Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Inn i bios og sett på ENABLE IRQ FOR VGA Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 jeg bruker Detonater XP 28.32. ahr også testa diverse gamle drivere. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Fikk et problem når jeg satte inn 28.32 driverne. Alle "flippene" under instillinger og avansert ble borte. Skjer det samme hos deg?. Samme problemet fikk jeg med alle 27.xx driverne. Satte inn 23.11 driverne og problemet ble borte. Gjorde et nytt forsøk med 29.20 driverne og disse funket fint hos meg. Har forresten et Asus GF3 kort. Har du prøvd disse?. Her er 29.20 beta drivere - * 29.20 fra ASUS // WinALL // - ftp://ftp2.asus.com.tw/pub/ASUS/beta/mb/29.20.zip Disse funker på andre kort også. (Takk til GCardinal for adressen) Satte inn driverne uten å avinnstallere de forrige. Yoda [ Denne Melding var redigert av: Yoda på 2002-05-09 11:10 ] Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Gikk inn i biosen for å se etter IRQ greiene men ikke noe så jeg bare starta WinXp på nytt uten å endre på noe så funka plutselig alt igjen.. PC-en min er så bæsj ass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå