hyp3z Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Noen som har erfaring med BeanTechs Igloo serie? Vurderer Igloo 1 eller 2 til maskinen hjemme, og har så langt bare funnet positive tester på nettet. Men er dette verdt 1000,- uten PSU? På bildene ser kabinettene skikkelig snaxy ut.. Endret 11. september 2004 av hyp3z Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det jeg hittil har lest om disse kabinettene tyder på at de minst like bra (og nærmest identiske) med LianLi kabinetter, så er de sannsynligvis et godt kjøp siden de er rimeligere Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Plagiat So what? as long as it's cheaper :-) Seriøst, hvordan vet du at det er Beantech som er plagiat og ikke LianLi? Det finnes og har i alle tider fantes, mange flere produsenter enn hva de norske webshoppene tar inn. Er litt lei av at mange her på forumet ser på produsenter som ikke har levert varer til norske webshopper de siste tre åra, automatisk blir sett på som "europris" eller "rema" produkter. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Egentlig er jeg jo bare ute etter en alu-kasse som gir mye for pengene, og denne så ut til å passe godt inn i den kategorien Ingen som eier kabinettene da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Plagiat So what? as long as it's cheaper :-) Seriøst, hvordan vet du at det er Beantech som er plagiat og ikke LianLi? Det finnes og har i alle tider fantes, mange flere produsenter enn hva de norske webshoppene tar inn. Er litt lei av at mange her på forumet ser på produsenter som ikke har levert varer til norske webshopper de siste tre åra, automatisk blir sett på som "europris" eller "rema" produkter. Nå har jo ikke jeg kritisert kabinettet ei heller kalt det for Europrisvarer , det jeg mente med plagiat var at utseendemessig var det en tro kopi av et Lian Li . Nei jeg har ikke sjekket hvem som kom forst . Endret 12. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå